×
×

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی
افزایش۶۲درصدی ترددخودروها در محورهای خراسان شمالی

  • کد نوشته: 27913
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد مشتری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در مجموع در این مدت 161 هزار خودرو عبوری در مبادی ورودی استان خراسان شمالی تردد کردند که بیشترین تردد خودروها در محور جنگل گلستان به بجنورد به ثبت رسیده است.
    افزایش۶۲درصدی ترددخودروها در محورهای خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ورود خودرو به این استان منتهی به مشهد مقدس از بدو شروع غیر رسمی تعطیلات نوروزی ( ۲۵ اسفند سال گذشته ) تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد بیشتر شد.

    افزایش۶۲درصدی ترددخودروها در محورهای خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد مشتری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در مجموع در این مدت ۱۶۱ هزار خودرو عبوری در مبادی ورودی استان خراسان شمالی تردد کردند که بیشترین تردد خودروها در محور جنگل گلستان به بجنورد به ثبت رسیده است.


    وی اضافه کرد : علاوه بر آن در همین مدت ۱۳۲ هزار خودرو نیز از محورهای استان خراسان شمالی به قصد استان های شمالی کشور خارج شدند که آمار تردد خروجی خودروها نیز در این مدت ۵۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش نشان می دهد.

    وی بیشترین تردد خودروهای غیر بومی در جاده های این استان را مربوط به استان خراسان رضوی با ۲۹ درصد، تهران با ۱۲ درصد و استان های شمالی کشور مازندران و گلستان حدود ۱۹ درصد اعلام کرده است.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی با توجه به همه گیری ویروس کرونا از مسافران خواست تا از سفرهای غیر ضرور در محورهای این خطه شمالشرق کشور پرهیز کنند.

    مشتری در مورد فعالیت خودروهای عمومی در تعطیلات نوروزی اظهارداشت : با توجه به این که لغو منع تردد کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد، تمام ناوگان عمومی اعم از اتوبوسی و مسافربر شخصی در حالت آماده باش قرار دارند و با ۵۰ درصد ظرفیت مسافر جابجا خواهند کرد.

    استان خراسان شمالی چهار هزار و ۶۳۷ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که ۶۳۷ کیلومتر از این محورهای را راههای اصلی تشکیل می دهند و برای تعطیلات نوروزی سال جاری با لغو منع تردد افزون بر ۲۷۰ راهدار با بیش از ۲۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی به این محورها اعزام شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *