×
×

جانشين فرمانده انتظامي گلستان
بیش از۳۸۸کیلوحشیش درعملیات مشترک پلیس کشف شد

  • کد نوشته: 28314
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري پليس تفتان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی يكي از سوداگران مرگ شدند.
    بیش از۳۸۸کیلوحشیش درعملیات مشترک پلیس کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۸۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش در عملیات مشترک با پلیس شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

    بیش از۳۸۸کیلوحشیش درعملیات مشترک پلیس کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس تفتان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

    وی با بیان اینکه در بررسی های پلیس گلستان مشخص شد متهم مقداری مواد مخدر را در منزل مسکونی خود نگهداری کرده، تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات میدانی و تخصصی موفق شدند مکان مورد نظر را شناسایی کنند.

    سرهنگ تاجره گفت: طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم ۳۸۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باید به مطالبه ای عمومی تبدیل شده و آحاد جامعه در این راه یاریگر پلیس باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *