×
×

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور
۵۰درصدجمعیت کشورزیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند

  • کد نوشته: 28659
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا؛ هوشنگ فولادی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه مسئولان در این سازمان همگام با دولت در مهار بیماری کرونا حرکت کردند ادامه داد: بین ۱۵ تا ۱۸ درصد تولید درمان کشور در سازمان تامین اجتماعی اتفاق می‌افتد که در این راستا وظیفه خود را انجام می‌ دهیم.
    ۵۰درصدجمعیت کشورزیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند
  • تبلیغ هدفمند

    همدان- بازار کسب کار آنلاین – مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور معادل حدود ۵۰ درصد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات مختلف این سازمان بهره مند می شوند.

    ۵۰درصدجمعیت کشورزیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا؛ هوشنگ فولادی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه مسئولان در این سازمان همگام با دولت در مهار بیماری کرونا حرکت کردند ادامه داد: بین ۱۵ تا ۱۸ درصد تولید درمان کشور در سازمان تامین اجتماعی اتفاق می‌افتد که در این راستا وظیفه خود را انجام می‌ دهیم. 

    وی اظهار داشت: سال گذشته در حوزه سطح بندی خدمات یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در توسعه تامین اجتماعی جدای از مصوبه سالانه، بودجه اختصاص داده و هزینه شده است.

    وی با بیان اینکه احداث ۶۱ درمانگاه در شهرهایی که مرکز ملکی نداشتیم و بالای ۲۰ هزار نفر بیمه‌شده داشت تصویب شد افزود: انتقال ۲۹ درمانگاه داخلی به فضای بیرون بیمارستان مصوب شده که با اجرای آن فضای داخلی بیمارستان نیز توسعه می یابد.  

    مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینک سازمان تامین اجتماعی ۷۷ بیمارستان زیرپوشش دارد خاطرنشان کرد: در استان همدان در بیمارستان آتیه یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت بالا اضافه شد که امیدواریم هیچگاه نیاز نباشد اما دغدغه مواقع مورد نیاز را رفع خواهد کرد.

    فولادی از پرداخت به روز مطالبات خبر داد و افزود: اجرای طرح نسخه الکترونیک و عدم صدور دفترچه‌های جدید تامین اجتماعی از برنامه‌های شاخص دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

    وی با بیان اینکه کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند افزود: استان همدان در کنترل بیماری کرونا خوش درخشید و به لحاظ آمار و عملکرد جزو استان های موفق بود.

    فولادی خاطرنشان کرد: به طور قطع با تدبیر همکاران اقدامات خوبی در استان همدان صورت گرفته تا شاهد کمترین آمار بیماری کرونا با وجود استانی پرتردد، تاریخی و توریست‌پذیر باشیم.

    مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز گفت: در بیماری کرونا حوزه درمان تامین اجتماعی استان خوش درخشید و بی‌ادعا و بی منت صادقانه تلاش کرد. 

    مهرداد نادری فر افزود: سالهای گذشته بیش از یک هزار تخت به استان اضافه شد و در حال حاضر سه هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی داریم.

    وی با بیان اینکه تجهیز تمام بیمارستان‌های استان و ورود تجهیزات پیشرفته قابل توجه بوده است عنوان کرد: در ابتدای دولت یک هزار و ۱۸۷ پزشک و کادر متخصص مورد نیاز، در استان فعال بودند که امروز به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

    وی خاطر نشان کرد: تعداد کلینیک‌ها از چهار کلینیک به ۹ مورد ارتقا یافته است و ۲۴۷ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان که با اعضای خانواده حدود ۸۰۰ هزار نفر هستند از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

    در این آیین از تلاش های دکتر سمیرا نوری قدردانی و دکتر حسن عروتی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان معرفی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *