×
×

استاندار فارس
برای تحقق‌شعارسال برنامه‌عملیاتی داریم

  • کد نوشته: 28760
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در دیدار نوروزی با مجمع نمایندگان استان فارس، تحقق اهداف و منویات رهبر فرزانه انقلاب را از جمله اهداف اصلی دولت برشمرد و افزود: در همین راستا سال ۹۹ افزون بر ۱۹۵ واحد تولیدی این استان مجددا به چرخه تولید بازگشت.
    برای تحقق‌شعارسال برنامه‌عملیاتی داریم
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار فارس گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب درباره توجه به تولید را نصب العین خود قرار داده‌ایم و برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برنامه عملیاتی طراحی خواهیم کرد.

    برای تحقق‌شعارسال برنامه‌عملیاتی داریم
    برای تحقق‌شعارسال برنامه‌عملیاتی داریم
    برای تحقق‌شعارسال برنامه‌عملیاتی داریم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در دیدار نوروزی با مجمع نمایندگان استان فارس، تحقق اهداف و منویات رهبر فرزانه انقلاب را از جمله اهداف اصلی دولت برشمرد و افزود: در همین راستا سال ۹۹ افزون بر ۱۹۵ واحد تولیدی این استان مجددا به چرخه تولید بازگشت.


    وی ادامه داد: یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای توجه به آن در سال ۱۴۰۰ جهش تولید در صنعت آلومینیوم و فولاد است که این مهم در استان فارس محقق شده است.


    وی، بر لزوم معرفی و بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در جهت حل مشکلات تولید در استان تاکید کرد و ادامه داد: با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تمام اقدامات انجام ‌شده در این زمینه در قالب کتابچه‌ای چاپ و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
    استاندار فارس، در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه اجرای طرح‌های عمرانی این استان هم گفت: یک کمیته سه نفره متشکل از متخصصان در رابطه با بحث انتقال آب از خلیج فارس شکل گرفته و با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، طراحی و برنامه‌ریزی این پروژه مهم، اجرایی خواهد شد.
    رحیمی افزود: به منظور رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی فارس، به هر یک از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، یک روز از ماه را اختصاص داده‌ایم تا با حضور دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات حوزه مربوطه بپردازند.
    وی، با بیان اینکه از هرگونه انتقاد و پیشنهاد در مسیر توسعه استان استقبال می‌کنیم تصریح کرد: باید از ظرفیت قانونی مجلس و نمایندگان در حل مشکلات استان بهره لازم را ببریم.
    استاندار فارس، ضمن قدردانی از کوشش‌ها و حمایت‌های مجمع نمایندگان فارس در سال ۹۹ افزود: امروز با همدلی و انسجام موجود میان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر عوامل نظامی و انتظامی، جو مناسبی برای خدمت رسانی و توسعه فارس ایجاد شده است.
    رحیمی، بر لزوم کوشش مضاعف در جهت حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: رفع موانع بین‌المللی از جمله راهکارهای مهمی است که در توانایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *