×
×

رییس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری
کرونا مسبب تعطیلی‌دوباره موزه‌ها

  • کد نوشته: 28861
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عباس یزدانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی زیر مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوروز امسال با ضوابط اجرایی متفاوتی برای دیدار علاقه‌مندان فعال شدند که با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار و سامان و اعمال محدودیت‌های جدید، این فعالیت‌ها تا اطلاع بعدی و صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا متوقف می‌شود.
    کرونا مسبب تعطیلی‌دوباره موزه‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    رییس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: موزه ها و مراکز تاریخی و فرهنگی استان به دلیل تغییر وضعیت شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

    کرونا مسبب تعطیلی‌دوباره موزه‌ها
    کرونا مسبب تعطیلی‌دوباره موزه‌ها
    کرونا مسبب تعطیلی‌دوباره موزه‌ها

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عباس یزدانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی زیر مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوروز امسال با ضوابط اجرایی متفاوتی برای دیدار علاقه‌مندان فعال شدند که با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار و سامان و اعمال محدودیت‌های جدید، این فعالیت‌ها تا اطلاع بعدی و صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا متوقف می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز امسال تا پایان روز یازدهم فروردین، ۹۷۷ نفر از موزه‌ها و مرکز تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند،  تصریح کرد: در این مدت برای جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هر یک از موزه‌ها بر اساس ظرفیت تعیین‌شده، بازدیدکنندگان را پذیرش کردند.

    به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری ۲۳ موزه دولتی، خصوصی و مشارکتی وجود دارد که پیش از شیوع کرونا و در نوروز سال ۹۸ نزدیک به ۳۱ هزار نفر از این موزه‌ها دیدن کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *