×
×

سرمربی تیم لیگ برتری تنیس روی میز شهرداری کرج
تیم‌تنیس‌شهرداری‌کرج آماده برای پلی‌آف

  • کد نوشته: 28977
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امیر بخشی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اردوهای آماده سازی تیم از هفته آینده برای شرکت در مرحله پلی آف شروع می شود افزود: به طور قطع مقام سومی این رقابت ها به طور صددرصد داریم اما هدف ما این است که در این مرحله که اردیبهشت ماه برگزار می شود بتوانیم نتایج خوبی کسب کرده و به مرحله فینال راه یابیم.
    تیم‌تنیس‌شهرداری‌کرج آماده برای پلی‌آف
  • تبلیغ هدفمند

    سرمربی تیم لیگ برتری تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: بازیکنان این تیم با اعتماد به نفس و آمادگی کامل در حال آماده شدن برای مرحله پلی آف رقابت های پیش روی هستند.

    تیم‌تنیس‌شهرداری‌کرج آماده برای پلی‌آف
    تیم‌تنیس‌شهرداری‌کرج آماده برای پلی‌آف
    تیم‌تنیس‌شهرداری‌کرج آماده برای پلی‌آف

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امیر بخشی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اردوهای آماده سازی تیم از هفته آینده برای شرکت در مرحله پلی آف شروع می شود افزود: به طور قطع مقام سومی این رقابت ها به طور صددرصد داریم اما هدف ما این است که در این مرحله که اردیبهشت ماه برگزار می شود بتوانیم نتایج خوبی کسب کرده و به مرحله فینال راه یابیم.

    وی اضافه کرد: به همین منظور حتی  در ایام نوروز نیز بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی انجام و بنا داریم تا با شروع اردوها در رقابت های پیش روی نتایج خوبی کسب کنیم. 

    بخشی با بیان اینکه به آینده تیم خوش بین هستم اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم به فینال راه پیدا کرده و  برای استان افتخار آفرینی کنیم.

    تنیس روی میز شهرداری کرج با شکست رقیبان خود و با اقتدار توانست به عنوان چهارمین تیم برتر به مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر کشور راه یابد.

    ۲۵۰ ورزشکار در رشته تنیس روی میز به صورت سازمان یافته در البرز مشغول به فعالیت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *