×
×

دکتر ابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان
شهربازی آرزوی‌دیرینه‌ مردم بود

  • کد نوشته: 29064
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۵
  • ۰
  • دکتر ابراهیم جرجانی با حضور در دفتر بازار کسب و کار اظهار داشت: شورای پنجم یک اتفاق جهادی را رقم زد که آن انتخاب یک زمین ۱۵ هکتاری برای احداث شهربازی بود.
    شهربازی آرزوی‌دیرینه‌ مردم بود
  • تبلیغ هدفمند

    عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم گرگان داشتن یک شهربازی خاص بود.

    شهربازی آرزوی‌دیرینه‌ مردم بود

    دکتر ابراهیم جرجانی با حضور در دفتر بازار کسب و کار اظهار داشت: شورای پنجم یک اتفاق جهادی را رقم زد که آن انتخاب یک زمین ۱۵ هکتاری برای احداث شهربازی بود.

    وی با بیان اینکه این پروژه مدتهاست که مطالبه مردم گرگان است، گفت:  این پروژه ارتفاع مناسبی از زمین دارد و از نظر فضا شرایط خاصی دارد. افزایش فضاهای تفریحی در شهرها و روستاها می تواند باعث نشاط اجتماعی و کاهش استرس، افسردگی، خشم و آسیب های اجتماعی شود

    وی افزود: معمولاً ادامه دادن پروژه‌های بزرگ سخت است و اصولاً وسط کار نیمه کاره رها می شوند اما یکی از کارهای خوبی که شهرداری انجام داده این است که این پروژه را به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه سپرده است.

    عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه بیان کرد: یک چرخ و فلک مرتفع هتل رستوران و شهربازی سرپوشیده از دیگر بخش‌های این پروژه هستند شهرداری با انجام این پروژه می‌تواند یک پروژه بسیار عظیمی در سطح ایران ایجاد کند.

    جرجانی در خصوص باز کردن گره های ترافیکی شهر اظهار داشت: با توجه به بحث ترافیکی همکاران ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر سعی کرده اند با احداث زیرگذر و روگذر گره‌های ترافیکی را باز کنند.

    وی از یک توافق دو طرفه بین دو دستگاه شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی سخن گفت و افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با جهاد کشاورزی مقرر شده شهرداری ساختمانی را برای آنان احداث کند و در ازای آن بهر برداری از زمین چهارهکتاری در اختیار شورای اسلامی  و شهرداری گرگان قرار گیرد.

    وی همچنین با بیان اینکه این فضا می تواند یک محیط عالی برای استفاده شهروندان باشد تصریح کرد: این فضا در محدوده‌ای قرار گرفته که بار اعظم شهروندی را به عهده دارد .  امیدواریم که آنجا یک پارک با  برنامه ریزی مشخص و علم روز ساخته شود.

    عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ما به دنبال این هستیم که گرگان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و باید کارهایی که در حوزه های مختلف به گردشگری کمک می کند انجام بدهیم.

    وی همچنین افزود: تلفیق گردشگری و امور اقتصادی موضوع بسیار مهمی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان آن را سر لوحه کار خود قرار داده اند و چه اتفاق خوبی که با توسعه گردشگری و ارتقاء نشاط اجتماعی، سرانه اشتغال و درآمد شهروندان نیز افزایش یابد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *