×
×

علی‌اکبر بصیرنیا- فعال فرهنگی و اجتماعی
انرژی هسته ای پیشران گام دوم انقلاب

  • کد نوشته: 29549
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • علی اکبر بصیرنیا زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: همانطور که بارها گفتیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست، و در این بین حرفمان این نبود و نیست که صرفا انرژی هسته ای میخواهیم؛ میخواستیم به دنیا بگوییم این قله و همه قله های پیشرفت حق مسلم ماست.
    انرژی هسته ای پیشران گام دوم انقلاب
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر هتل های جهانگردی شمالی کشور گفت: انرژی هسته ای حق مسلم همه کشورهاست و باید دسترسی به آن برای همه دنیا آزاد باشد.

    انرژی هسته ای پیشران گام دوم انقلاب

    علی اکبر بصیرنیا زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: همانطور که بارها گفتیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست، و در این بین حرفمان این نبود و نیست که صرفا انرژی هسته ای میخواهیم؛ میخواستیم به دنیا بگوییم این قله و همه قله های پیشرفت حق مسلم ماست.

    وی در ادامه افزود با توجه به آغاز گام دوم انقلاب در ایران همیشه سربلند هم همین آرمانها و قله های پیشرفت و موفقیت و پشت سر گذاشتن روزهای سخت و طاقت فررسا حق ماست و قطعا به همه ی آنها در حد کمال خواهیم رسید؛ و این یعنی بلوک سوم قطب بندی دنیا، ایران اسلامی جزو بازیگران اصلی دنیا خواهد بود.

    بصیرنیا افزود و این قله ها و حق های مسلم به دست توانمند جوانان و فرزندان این خاک پرگهر با خون هزاران شهید انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس آبیاری شدده بدست آمده و به سرانجام نیز خواهد رسید.

    وی در پایان گفت: و در همین جا به همه جوانان وطن دست مریزاد می گوئیم و از آنها می خواهم در راستای بیانات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی ایران قدم بردارند و از هیچگونه تهدیدی نترسند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *