×
×

رییس پایگاه انتقال خون مراغه
اهداخون۹هزارو۳۶۲نفر سال‌گذشته در مراغه

  • کد نوشته: 30332
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمود مهدوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۱ هزار و ۱۵۰ نفر به این پایگاه مراجعه کرده بودند که از این تعداد ۹ هزار و ۳۶۲ نفر موفق به اهدای خون کامل شدند.
    اهداخون۹هزارو۳۶۲نفر سال‌گذشته در مراغه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پایگاه انتقال خون مراغه گفت: با وجود شرایط کرونا، ۹ هزار و ۳۶۲ نفر در این شهرستان طی سال گذشته موفق به اهدای خون کامل به نیازمندان شدند.

    اهداخون۹هزارو۳۶۲نفر سال‌گذشته در مراغه
    اهداخون۹هزارو۳۶۲نفر سال‌گذشته در مراغه
    اهداخون۹هزارو۳۶۲نفر سال‌گذشته در مراغه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمود مهدوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۱ هزار و ۱۵۰ نفر به این پایگاه مراجعه کرده بودند که از این تعداد ۹ هزار و ۳۶۲ نفر موفق به اهدای خون کامل شدند.

    وی ادامه داد: خون‌های اهدایی توسط اهداکنندگان از نظر سلامت محصولات خونی پایش سلامت شد و در قالب فرآروده های مختف در اختیار بخش‌های درمانی شهرستان و منطقه قرار می‌گیرد.

    وی با  قدردانی از اهداکنندگان خون بیان کرد: بیشترین رده سنی اهدا کنندگان خون در این شهرستان ۱۷ تا ۲۶ سال و کمترین رده ۶۰ تا ۶۵ سال بوده است.

    وی افزود: شهروندان این شهرستان در ایام کرونایی سال گذشته نیز در مورد امر خیر اهدای خون برای بهره‌مندی بیماران کوتاهی نکرده‌اند.

    وی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون این شهرستان در نوبت صبح ایام ماه مبارک رمضان خون‌گیری ندارد و از ساعت ۲۱.۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد هر روز فعال خواهد بود.

    به گزارش ایرنا پایگاه انتقال خون مراغه وظیفه تامین فرآورده‌های خونی بیمارستان‌های چهار شهر مراغه، بناب، عجب‌شیر و ملکان را بر عهده دارد.

    شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *