به گزارش بازار کسب کار آنلاین روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان طی مصاحبه ای به شرح زیر، به ارائه گزارشی از فعالیت های پست استان گلستان پرداخت.
×
×

مدیرکل پست گلستان؛
پست گلستان پیشران رشد توسعه خدمات کسب و کارهای اینترنتی در کشور

  • کد نوشته: 30333
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان طی مصاحبه ای به شرح زیر، به ارائه گزارشی از فعالیت های پست استان گلستان پرداخت.
    پست گلستان پیشران رشد توسعه خدمات کسب و کارهای اینترنتی در کشور
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان طی مصاحبه ای به شرح زیر، به ارائه گزارشی از فعالیت های پست استان گلستان پرداخت.

    پست گلستان پیشران رشد توسعه خدمات کسب و کارهای اینترنتی در کشور

    پست استان گلستان در چند سال اخیر با ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کسب و کار تجارت الکترونیک در توسعه این مدل خدمات پیشگام بوده است.

    پست استان در سال ۱۳۹۹ با ایجاد کمیته تجارت الکترونیک در استان با محوریت استانداری گلستان با حضور ادارات کل و سازمانهای مرتبط در استان توانسته است، با آموزش، توانمندسازی، بکارگیری بخش های خصوصی و فرهنگ سازی، موقعیت استان را با ایجاد ترافیک مرسولات پستی، رشد شاخص های پستی را بالا برده و با فراهم کردن خدمات با کیفیت و پشتیبانی لجستیکی و رفع موانع، تعداد فعالان در این حوزه را بیشتر کند.

    بستر سازی و برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات، راه اندازی روستاهای هدف در حوزه تجارت الکترونیک از جمله اقدامات پست استان می باشد.

    کارهای در دست اقدام

    جلالی گفت؛ توسعه وب سرویس های خدمات پستی به منظور سرعت بخشی در کار از جمله کارهای موفق جهت کاهش هزینه های مرتبط در خدمات پستی، همچنین فراگیری خدمت صاپست( صندوق الکترونیکی پست) برای کلیه استفاده کنندگان سرویس های ارسال و مراسلات که منجر به افزایش کیفیت خدمت می گردد در دستور کار قرار دارد.

    پست استان به لحاظ ترافیک خدمات پستی ، تجارت الکترونیک

    مدیرکل پست استان گلستان بیان داشت؛ با افزایش سهم فروشگاههای اینترنتی و ارسال و توزیع مناسب و به موقع مرسولات این فروشگاه ها، استان گلستان در سال ۹۹ جزء استانهای برتر کشور قرار گرفت.

    مهرداد جلالی گفت؛ استان گلستان در سال ۱۴۰۰ برای افزایش ۵۰ درصدی رشد شاخص سرویس های پستی برنامه ریزی نموده است که این کار با هدف گذاری صحیح در برنامه های کاری، آموزش صحیح ، نظارت بر امور ، رضایت مشتریان، تعامل با بخش های مختلف استانی که منجر به رشد توسعه پست استان گلستان در مجموعه شرکت ملی پست خواهد شد.

    جلالی در بخشی از سخنان خود بیان داشت؛ نتیجه اقدامات همکاران پست استان در نهایت باعث شده که رشد ۳ برابری ترافیک خدمات پستی را بوجود آورد بنحوی که به لحاظ رتبه بندی شاخص های ارزیابی، استان برتر در کشور معرفی گردید.

    اقدامات انجام گرفته در پست گلستان

    -افزایش سطح دسترسی خدمات

    -انعقاد قراردادهای خدمات نیابتی سازمانها؛ از جمله اقدامات انجام شده در استان بوده که توانسته ارتباط بین سازمانها و مردم را فراهم و ترافیک نیابتی را در استان ایجاد نماید.

    -در حوزه مقابله با کرونا ، پست گلستان در سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل ها و دستورالعملهای ابلاغی و تهیه اقلام مورد نیاز، همچنین بکارگیری نیروهای زحمتکش توانسته مراجعه حضوری مردم برای تهیه درخواستها را به حداقل برساند و از تردد اضافی جلوگیری نماید.

    -با شروع نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال ۹۹ پست استان توزیع کننده قریب به ۱۲۰۰۰ فقره بسته کتاب درخواست شده توسط مردم استان بوده که رضایت مندی کامل در این خصوص ایجاد گردید.

    کلام آخر:

    با بکارگیری صحیح امکانات، استفاده از فرصت ها، هدفمند و توانمندسازی ظرفیت های موجود شبکه پستی و بهره مندی از نیروهای زحمت کش و خستگی ناپذیر، ایجاد خدمات نوین و فرهنگ سازی می توان هزینه های اجتماعی را کاهش داده و سطح خدمات مناسب و با کیفیت را به سطوح مختلف جامعه گسترش داد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *