×
×

استاندار زنجان
برتری‌زنجان در جذب‌سرمایه‌گذارهای خارجی

  • کد نوشته: 30536
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کاربه نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در کارگروه امور زیربنایی استان به برخی موفقیت های به دست آمده در حوزه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید که چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آن آورده بخش خصوصی بود.
    برتری‌زنجان در جذب‌سرمایه‌گذارهای خارجی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار زنجان گفت: سال گذشته این استان با جذب ۱۸ درصد از مجموع سرمایه گذاری های خارجی محقق شده در کشور، رتبه برتر را در این زمینه به دست آورد.

    برتری‌زنجان در جذب‌سرمایه‌گذارهای خارجی
    برتری‌زنجان در جذب‌سرمایه‌گذارهای خارجی
    برتری‌زنجان در جذب‌سرمایه‌گذارهای خارجی

    به گزارش بازار کسب و کاربه نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در کارگروه امور زیربنایی استان به برخی موفقیت های به دست آمده در حوزه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید که چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آن آورده بخش خصوصی بود.

    وی اظهار داشت: با بهره برداری از این واحد ذوب، چرخه این صنعت در استان تکمیل شد.

    استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه صنایع به طور معمول مصرف انرژی را نیز در استان بالا می برد، افزود: از سوی دیگر در اجرای طرح برق امید، از ۱۱۰ هزار مشترک مشمول طرح در استان، تاکنون تعرفه برق ۷۶ هزار مشترک رایگان شده و هشت درصد مشترکان پرمصرف نیز الگوی مصرف برقشان روند کاهشی پیدا کرده است.

    حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد کارگروه امور زیربنایی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این کارگروه توانست برنامه محور حرکت کند و امسال هم باید چنین روندی در دستور کار قرار گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: مصوبات کارگروه زیربنایی استان در راستای همراهی با پروژه های سرمایه گذاری به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته بود.

    حقیقی اظهار داشت: تعیین تکلیف موضوعاتی همچون پسماند روی، نهایی شدن طرح جامع شهر زنجان و تهیه سند توسعه منظومه های روستایی از جمله اقدامات مهمی بود که سال گذشته در استان رقم خورد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *