×
×

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان
مردودی۳۵درصد نازل‌های‌پخش‌کننده سی‌ان‌جی زنجان

  • کد نوشته: 30650
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیروس صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.
    مردودی۳۵درصد نازل‌های‌پخش‌کننده سی‌ان‌جی زنجان
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: سال گذشته، تعداد ۱۴۳ آزمون از نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان، توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شد که در نتیجه این بازرسی ها ۶۵ درصد نازل ها قبول و ۳۵ درصد آنها مردود شدند.

    مردودی۳۵درصد نازل‌های‌پخش‌کننده سی‌ان‌جی زنجان
    مردودی۳۵درصد نازل‌های‌پخش‌کننده سی‌ان‌جی زنجان
    مردودی۳۵درصد نازل‌های‌پخش‌کننده سی‌ان‌جی زنجان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیروس صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.

    وی اضافه کرد: بر این اساس گزارش آزمون های نازل های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده تا پس از تنظیم، دوباره مورد آزمون قرار گرفته و با کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این پخش کننده ها فراهم شود.

    این مسوول، با اشاره به حساسیت و اهمیت ایمنی جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: کنترل نازل های پخش کننده سی ان جی همواره به صورت دوره ای، توسط بازرسان شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.

    صارمی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها نیز طبق برنامه هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام می گیرد.

    وی  خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد و یا هرگونه تخلف از سوی جایگاهداران سی ان جی نیز، موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *