×
×

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی
راه‌اندازی خانه بازنشستگان‌فرهنگی خلخال

  • کد نوشته: 31860
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، سیدغنی نظری روز جمعه در آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی خلخال افزود: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال تامین شده و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در تامین زمین موردنیاز، احداث خواهد شد.
    راه‌اندازی خانه بازنشستگان‌فرهنگی خلخال
  • تبلیغ هدفمند

     نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار ایجاد خانه بازنشستگان فرهنگی خلخال تامین شده و این مرکز رفاهی ، تفریحی و ورزشی بزودی راه‌اندازی شده و در اختیار پیشکسوتان فرهنگی منطقه قرار می‌گیرد.

    راه‌اندازی خانه بازنشستگان‌فرهنگی خلخال
    راه‌اندازی خانه بازنشستگان‌فرهنگی خلخال
    راه‌اندازی خانه بازنشستگان‌فرهنگی خلخال

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، سیدغنی نظری روز جمعه در آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی خلخال افزود: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال تامین شده و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در تامین زمین موردنیاز، احداث خواهد شد.

    وی با گرامیداشت هفته معلم اظهارکرد: با توجه به قداست شغل معلمی و ناهمخوانی حضور فرهنگیان بازنشسته برای گذران اوقات فراغت خود در مکان‌های تجمعی و تفریحی ، وجود مکانی برای تبادل نظر فرهنگیان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت از ضروریات است.

    وی گفت: پیش از این دغدغه فرهنگیان بازنشسته نبود اعتبار برای راه‌اندازی خانه بازنشستگان بود و با توجه به تخصیص اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی این مجموعه انتظار از شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال تسریع در تامین زمین برای اجرای این طرح است.

    نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از بکارگیری نیروهای غیربومی در بدنه آموزش و پرورش خلخال برای جبران کمبود نیروی انسانی اظهارکرد: بکارگیری ۱۵۶ نیروی انسانی به نام دانشکده علوم پزشکی خلخال در مراکز بهداشتی و درمانی مناطق دیگر استان اردبیل تجربه تلخی از گذشته است که در تلاش هستیم این تجربه در آموزش و پرورش تکرار نشود.

    حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این آیین از معلمی به عنوان شغل مقدس یاد کرد که بدون وجود معلم تعلیم و تربیت در جامعه معنا ندارد.

    مدیر آموزش و پرورش خلخال هم با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۵۵ نفر از دستگاه تعلیم و تربیت این منطقه بازنشسته شده‌اند، گفت: با بازنشسته شدن ۵۸ نفر از معلمان خلخال در سال گذشته کمبود نیروی انسانی افزایش یافته و همچنین با پایان خدمت ۳۰ ساله تعداد قابل‌توجهی از معلمان در سال جاری با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت مواجه خواهیم شد.

    رضا محمدی راهیابی ۸۵ نفر از دانش‌آموزان این منطقه به مسابقات قرآن ، عترت و نماز استان اردبیل ، کسب رتبه نخست جشنواره کارآفرینی استان اردبیل ، کسب چهار رتبه برتر پرسش مهر و گفتمان‌های دینی ، کسب رتبه برتر استان اردبیل در برگزاری مجازی اردو و کاروان راهیان نور، کسب رتبه برتر ۱۱ اثر دانش‌آموزی و کسب رتبه دوم بسکتبال دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه را از جمله موفقیت‌های دانش‌آموزان و معلمان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد ذکرکرد.

    در این مراسم از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت منطقه آموزش و پرورش خلخال تجلیل شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *