×
×

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس
۹روستای‌دیگرفارس به شبکه‌ملی‌اطلاعات پیوستند

  • کد نوشته: 32191
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس جمعه در مطلب ارسالی از قول مهرداد سهرابی افزود: بدین ترتیب، یک هزار و۹۲۵ خانوار شامل ۶ هزار و ۹۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.
    ۹روستای‌دیگرفارس به شبکه‌ملی‌اطلاعات پیوستند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: در یک هفته گذشته، ۹ روستای دیگر این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و دسترسی اینترنت پهن باند برای آنها ایجاد شد.

    ۹روستای‌دیگرفارس به شبکه‌ملی‌اطلاعات پیوستند
    ۹روستای‌دیگرفارس به شبکه‌ملی‌اطلاعات پیوستند
    ۹روستای‌دیگرفارس به شبکه‌ملی‌اطلاعات پیوستند

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس جمعه در مطلب ارسالی از قول مهرداد سهرابی افزود: بدین ترتیب، یک هزار و۹۲۵ خانوار شامل ۶ هزار و ۹۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

    سهرابی تصریح کرد: روستاهای چهارطاق، دشتدال و ده قانون از توابع شهرستان جهرم، روستای منصورآباد و مجتمع مسکونی پالایشگاه آغار و دالان از توابع شهرستان فراشبند، روستای گرده از توابع شهرستان استهبان، روستای مهرنجان از توابع شهرستان ممسنی با جمعیت یک هزار و ۳۱۲ خانوار بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت (USO) و از طریق شبکه پهن باند سیار اپراتور اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

    وی افزود: سه روستای دره باد، قرخلو و چاه میلک از توابع شهرستان مرودشت با جمعیت ۶۱۳ خانوار، بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ نفر، نیز توسط اپراتور اول به شبکه پهن باند سیار مجهز شدند.

    سهرابی برقراری ارتباطات و ارائه خدمات در فضای مجازی به شکل ارزان، پرسرعت، امن و سالم را از مزایای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد که در نتیجه اقدامات توسعه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها و نقاط دورافتاده، زمینه کاهش هزینه ها و اشتغال پایدار را در این مناطق فراهم می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *