×
×

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی
مراجعه‌حضوری به شعبه‌های‌تامین‌اجتماعی۷۰درصد کاهش‌یافت

  • کد نوشته: 32267
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا،مهرداد قریب روز شنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل افزود:برای کاهش مراجعات مردمی به شعبه‌های تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع ابتدا حذف تامین اعتبار از دفترچه‌های درمانی اجرا و بعد از آن هم برنامه‌ریزی لازم برای حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی از اول اسفند ۹۹انجام شد.
    مراجعه‌حضوری به شعبه‌های‌تامین‌اجتماعی۷۰درصد کاهش‌یافت
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت:مراجعه حضوری به شعبه‌های تامین اجتماعی کشور با حذف دفترچه های تامین اجتماعی به میزان بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته‌است.

    مراجعه‌حضوری به شعبه‌های‌تامین‌اجتماعی۷۰درصد کاهش‌یافت
    مراجعه‌حضوری به شعبه‌های‌تامین‌اجتماعی۷۰درصد کاهش‌یافت
    مراجعه‌حضوری به شعبه‌های‌تامین‌اجتماعی۷۰درصد کاهش‌یافت

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا،مهرداد قریب روز شنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل افزود:برای کاهش مراجعات مردمی به شعبه‌های تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع ابتدا حذف تامین اعتبار از دفترچه‌های درمانی اجرا و بعد از آن هم برنامه‌ریزی لازم برای حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی از اول اسفند ۹۹انجام شد.

    وی اظهار کرد:در آبان ماه سال گذشته طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی مطرح شد و در حال حاضر بر اساس برآورد کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیون بار مراجعه به شعبه‌های این سازمان کاهش یافته است.

    معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد:در ۲ سال گذشته اتفاق‌های مهم و مبارکی در تامین اجتماعی در بخش‌های مختلف اعم از بخش درمان ،بیمه و بخش ساخت و ساز رخ داده بویژه در سال ۹۹ حذف دفترچه تامین اجتماعی در تاریخ تامین اجتماعی ثبت شد.

    قریب با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری برنامه اصلی سازمان تامین اجتماعی است افزود:اجرای طرح ۳۰۷۰ برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سرمایه‌گذاری به نفع بیمه‌شدگان است.

    وی رضایت‌مندی بیمه شدگان، افزایش بهره وری کارکنان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا لزوم توسعه خدمات غیرحضوری بیش از پیش احساس شد و تمامی بخش‌های سازمان برای تحقق این طرح بسیج شدند.

    معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات ارایه شده به مستمری بگیران افزود:میزان تسهیلات مستمری بگیران در سال قبل به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت و در بحث حقوق مستمری بگیران هم اقدام خوبی انجام شده است بطوریکه میزان دریافتی مستمری بگیران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

    افشین شیرزاده مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل هم در این جلسه گفت:۹۰ درصد تامین منابع درآمدی سازمان از محل حق بیمه است و وضعیت اقتصادی حاکم ناشی از ویروس کرونا و تحریم اقتصادی بر میزان درآمد سازمان تاثیر گذاشته است ولی باید کاری کرد تا منابع درآمدی سازمان افزایش یابد تا بتوان خدمات بهتری را به بیمه شدگان ارایه داد.

    وی با بیان اینکه خدمات بیمه‌ای در زمان شیوع کرونا متوقف نشده است افزود: نه تنها خدمات بیمه ای توقف نداشته است بلکه موضوع مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هم بعد از ۱۲ سال اجرایی شد.

    مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد:تلاش ما براین است با همکاری پرسنل زحمتکش تامین اجتماعی به تعهدات بیمه‌ای و درمانی خود به نحو احسن عمل کنیم و نگذاریم تعهدات بیمه ای  و درمانی در استان دچار اخلال شود.

    وی از سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به اردبیل خبر داد و گفت:در این سفر مشکلات تامین اجتماعی استان اردبیل مورد بررسی قرار می گیرد.

    در این آیین از خدمات ۳۰ ساله سعید بشر خواه قدردانی و افشین شیرزاده هم بعنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *