×
×

خواستن توانستن است فقط با یک انتخاب

  • کد نوشته: 32656
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • ۰
  • که ایستادگی موجب نگرانی دشمن و ایجاد فتنه ۸۸ شد که تصمیم گرفتند ایران را در آن زمان تبدیل به منطقه ناامن با توجه به امن شدنش کنند.
    خواستن توانستن است فقط با یک انتخاب
  • تبلیغ هدفمند

    اگر کمی به عقب بازگردیم مثلا سال ۸۴ تا سال ۸۸ با به یاد بیاوریم می‌بینیم که در آن روز با روی کار آمدن دولت مردمی توانستیم مقابل هر نوع تحریمی بایستیم.

    خواستن توانستن است فقط با یک انتخاب

    که ایستادگی موجب نگرانی دشمن و ایجاد فتنه ۸۸ شد که تصمیم گرفتند ایران را در آن زمان تبدیل به منطقه ناامن با توجه به امن شدنش کنند.

    و اینجاست که اگر می‌خواهیم به همان نقطه امن برسیم لازمه‌اش مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد بود.
    اینجا لازم است که هر کس کشور و وطن خود را دوست دارد وارد میدان شده و در انتخابات شرکت کند.
    چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات یک روز است امّا اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند رسانه‌ها در حقیقت واسطه بین مسئولین و مردم هستند و اگر به دنبال مشارکت حداکثری هستیم اطلاع مردم از شرایط موجود است و لازمه آن انتقال اطلاعات و اخبار و وقایع است که باید به گوش مردم منتقل شود که این وظیفه به عهده رسانه‌هاست.
    رسانه‌ها هستند که می‌توانند بعنوان هدایتگر و چراغی در تاریکی برای هدایت باشند اگر یک رسانه به وظیفه خود درست عمل نکند قطعا مسیر اشتباه را در اختیار مردم توسط دشمن قرار خواهد داد.
    خرمشهرها در پیش است و مشارکت در این انتخابات خرمشهرها را آزاد خواهد کرد.
    مهمترین برنامه‌ها با مشکلات مردم برنامه‌ریزی خواهد شد و در اینجا برخی افراد به دنبال کشیدن حواشی شرکت در انتخابات خواهند بود.
    اولویت‌ها متناسب با بزرگترین مشکلات مردم خواهد بود. باید تلاش کنیم با وجود مشکلات و شرکت در انتخابات پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم.
    امروز کسی تردید ندارد که نقش رسانه چقدر مهم است و آسیب‌های که از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود قطعا مشکلاتی است که مردم با آن‌ها سرکار و اشاره دارند.
    و در دنیای امروز با وجود ورود فضای مجازی طی چند سال اخیر و در اختیار قرار گرفتن آن نزد اکثر اقشار جامعه وظیفه اصلی رسانه‌ها خواهد بود که هدایتگر مردم باشند.
    ۱۰۰درصد مردم با وجود بعد وسیع فضای مجازی از آن استفاده نمی‌کنند علی‌الرغم اینکه دشمن در این بخش هزینه بسیاری را برای استفاده از این ابزار و نفوذ و بی‌رغبت کردن مردم برای شرکت در انتخابات بکار گرفته است و در اینجا باید هوشیارتر از گذشته عمل کرد.
    اگر کمی تفکر کنیم خواهیم دید که بیشترین تحریم‌ها در بخش دفاعی‌ است اما همانگونه که طی این چند سال بعد از انقلاب شاهد آن هستیم در شرایط فعلی حرف اول را با وجود همه تحریم‌ها در این بخش در منطقه می‌زنیم.
    و لازمه رسیدن به این مرحله در سایر بخش‌ها مقابله با موانع تولید است و اگر موانع تولید رفع شود قطعا اقتصاد و معیشت مردم نیز تغییر خواهد کرد.
    همان‌طور که در صنایع دفاعی با وجود تحریم‌ها توانستیم حرف اول را در بین کشورهای پرقدرت بزنیم با شرکت در انتخابات و انتخاب درست نیز می‌توانیم در سایر صنایع نیز با هر نوع تحریمی حرف اول دنیا را بزنیم پس خواستن توانستن است و با یک انتخاب درست می‌توانیم در مقابل همه ابرقدرت‌های دنیا با تمام امکاناتشان بایستیم.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *