×
×

مدیر مخابرات گلستان
همخوانی درآمد با هزینه‌ها، راهگشای توسعه

  • کد نوشته: 32664
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • ۰
  • وی افزود: درصورتی‌که هزینه‌ها با درآمد حاصله از فروش محصولات و سرویس‌های مخابراتی همخوانی داشته باشد می‌تواند راهگشای توسعه مخابرات باشد و این امر مهم نیازمند حمایت و توجه جدی است .
    همخوانی درآمد با هزینه‌ها، راهگشای توسعه
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات گلستان در جلسه‌ای با حضور سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: همخوانی درآمدها با هزینه‌ها راهگشای توسعه مخابرات است.

    همخوانی درآمد با هزینه‌ها، راهگشای توسعه

    وی افزود: درصورتی‌که هزینه‌ها با درآمد حاصله از فروش محصولات و سرویس‌های مخابراتی همخوانی داشته باشد می‌تواند راهگشای توسعه مخابرات باشد و این امر مهم نیازمند حمایت و توجه جدی است .

    شهمرادی گفت: توسعه مخابرات در روستاها با توجه به وسعت جغرافیایی در برخی از آن‌ها با مشکلات فراوانی روبرو بوده و امکان ارتباط رسانی را به حداقل می‌رساند و منجر به صرف هزینه‌های زیادی شده‌است ولی بااین‌حال جزء استان‌های برتر در پوشش ارتباطی هستیم.
    وی افزود: صددرصد روستاهای استان از ارتباط تلفنی و نود و چهار درصد روستاها از اینترنت بهره‌مند هستند که این نشان از تلاش همکاران مخابرات گلستان در جهت توسعه مخابرات و خدمت‌رسانی به مردم است.
    سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت :هدف از بازدیدها و نشست‌های دوره‌ای از مناطق شناسایی مشکلات و رفع موانع در جهت توسعه است و خواستار تلاش مضاعف کارکنان شده است.
    وی افزود: گفتمان رؤسای مخابرات شهرستان‌ها با نمایندگان مجلس در راستای افزایش تعرفه‌ها تاثیرگذار می‌باشد.
    مهندس پیمان فیضی درپایان گفت: رشد استفاده از اینترنت در سال گذشته فرصتی برای مخابرات بوده تا مشتریان زیادی کسب کند اما نگه‌داشتن مشتریان مهم است که باید برنامه‌ریزی شود و کیفیت بخشی به خدمات محصولات و سرویس‌ها،مشتریان را به مخابرات وفادار خواهد کرد .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *