×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی
به حقیقت امر خطیر اطلاع‌رسانی رسالت خبرنگار است

  • کد نوشته: 33232
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۷
  • ۰
  • هفدهم مرداد 1377، هيچ‏گاه از يادمان نمي‏‌رود. روزی که يکي از اصحاب رسانه، يعنی «محمود صارمی»، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل گروه طالبان به خيل عظيم شهدا پيوست و يک سال بعد در نخستين سالگرد اين رخداد به پاس قدردانی از مقام و حرفه شهيد صارمی، با تصميم شورای فرهنگ عمومی كشور، هفدهم مرداد به نام «روز خبرنگار» نامگذاری و در تقويم شمسی ثبت شد.
    به حقیقت امر خطیر اطلاع‌رسانی رسالت خبرنگار است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به تمام فعالان عرصه خبر تبریک گفت:

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام سرهنگ«سجاد نامور» به این شرح است:

    به حقیقت امر خطیر اطلاع‌رسانی رسالت خبرنگار است

    بسمه تعالی

    هفدهم مرداد ۱۳۷۷، هیچ‏گاه از یادمان نمی‏‌رود. روزی که یکی از اصحاب رسانه، یعنی «محمود صارمی»، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل گروه طالبان به خیل عظیم شهدا پیوست و یک سال بعد در نخستین سالگرد این رخداد به پاس قدردانی از مقام و حرفه شهید صارمی، با تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور، هفدهم مرداد به نام «روز خبرنگار» نامگذاری و در تقویم شمسی ثبت شد.


    به حقیقت امر اطلاع رسانی که بخش مهمی از فرآیند آگاه سازی جامعه را شامل می شود؛ رسالت خطیر روزنامه نگاران و خبرنگاران است و قدم نهادن و برداشتن در این وادی نیز خود رسالتی به مراتب خطیرتر.
    بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت و نرم از آرمان‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.
    لذا اینجانب ضمن ادای احترام به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اطلاع رسانی و تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه و همکاران ما در تامین امنیت جامعه امیدواریم تا همکاری و تعامل سازنده این قشر تلاش گر با نیروی انتظامی در سایه ایزد منان، توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای عزیز همچنان تداوم یافته و به ارتقای سطح آگاهی جامعه و اطلاع رسانی شفاف از عملکرد پلیس و افزایش احساس امنیت منتهی شود.

    نویسنده: سرهنگ دوم دکتر سجاد نامور

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *