×
×

اطلاعیه فرماندهی‌انتظامی‌گلستان در آستانه‌فرارسیدن ماه‌محرم

  • کد نوشته: 33264
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۳
  • ۰
  • محرم؛ ماه بصيرت، شکوفايي، سوگواري خردمندانه و ماه عشق است. ماه رشد و بالندگي، جوشيدن و انديشيدن؛ مدرسه عشقي که بايد در آن درس چگونه زيستن آموخت و محرابي که در آن نماز ايمان و حماسه اقامه کرد.
    اطلاعیه فرماندهی‌انتظامی‌گلستان در آستانه‌فرارسیدن ماه‌محرم
  • تبلیغ هدفمند

    بار دیگر عطر دل انگیز محرم در فضای زمان و مکان پیچید و ایام سوگواری حضرت سید الشهداء (ع) آمد و پیام عدالت خواهی، ظلم ستیزی و ولایت محوری را در گوش جان ها طنینی دوباره افکند.

    اطلاعیه فرماندهی‌انتظامی‌گلستان در آستانه‌فرارسیدن ماه‌محرم

    محرم؛ ماه بصیرت، شکوفایی، سوگواری خردمندانه و ماه عشق است. ماه رشد و بالندگی، جوشیدن و اندیشیدن؛ مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن آموخت و محرابی که در آن نماز ایمان و حماسه اقامه کرد.

    یکی از اهداف بلند نهضت عاشورا مقابله با انحرافات فکری می باشد و به پیروی از تعالیم مکتب امام حسین (ع) انتظار می رود دلدادگان سیدالشهداء (ع) با ترویج ارزش های راستین مکتبی و الهام گرفتن از سیره نورانی ائمه اطهار (ع) در نحوه عزاداری و همچنین عمل به توصیه های بهداشتی کارشناسان، با نقشه ها و برنامه های مخرب دشمنان، “هوشمندانه” مقابله کنند.

    بدیهی است دست اندرکاران برگزار کننده با برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن مدیریت خواهند کرد به گونه ای که مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و افراد معاند گردد.

    در شرایط موجود فرماندهی انتظامی استان گلستان ضمن اعلام آمادگی برای تامین نظم و امنیت مراسمات معنوی ماه محرم با همدلی و همراهی عزاداران محترم و گرانقدر، اعلام می دارد:

    ـ برابر سنوات گذشته، تمهیدات لازم برای تأمین امنیت مراسم عزاداری در نقاط مختلف استان فراهم شده است و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح های ترافیکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد.

    -مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا، از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود، خودداری کنند.

    • مرکز۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

    انتظار داریم عموم مردم عزیز در تعظیم شعائر و عزاداری ها، شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه های بهداشتی رعایت کرده و در راستای تامین نظم و امنیت، یاریگر خادمان خود در نیروی انتظامی باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *