×
×

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران:
یکی از برنامه‌های دولت اشتغال فرزندان شاهد و جامعه ایثارگران است

  • کد نوشته: 34167
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌ جمعه یزد افزود: بخشی از ایجاد اشتغال که از سوی دولت صورت می‌گیرد به خانواده ایثارگران اختصاص دارد . 
    یکی از برنامه‌های دولت اشتغال فرزندان شاهد و جامعه ایثارگران است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال فرزندان شاهد و جامعه ایثارگران بخشی از برنامه های دولت مردمی سیزدهم است که در قالب امور محوری و ملی پیگیری می‌شود.

    یکی از برنامه‌های دولت اشتغال فرزندان شاهد و جامعه ایثارگران است

    به گزارش بازار کسب و کار ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌ جمعه یزد افزود: بخشی از ایجاد اشتغال که از سوی دولت صورت می‌گیرد به خانواده ایثارگران اختصاص دارد . 

    وی ادامه داد: سفر به استان ها و بازدیدهای میدانی با هدف بررسی عملکرد و به خصوص دیدار و گفت و گو با جامعه ایثارگران و سرکشی از خانواده شهیدان صورت می گیرد .

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بررسی ظرفیت‌ها، مسایل و مطالبه و ایجاد زمینه لازم با همکاری سایر دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه ایثارگران بخشی از اهداف این سفر به استان هاست.

    قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: مجموعه تمامی دستگاه‌ها به مسایل و نیازهای جامعه ایثاگران انقلاب متعهد هستند و در این خصوص همکاری لازم دارند.

    وی تاکید کرد که با توجه به سابقه ایثار و شهادت در قبل و بعد از انقلاب ،برای ترویج فرهنگ ایثار باید همه رسالت خود را انجام دهند.

    همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمه یزد با تبریک هفته بسیج ( ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه)و ضرورت گسترش فرهنگ ایثار در جامعه گفت: باید بیش از گذشته برای ارتقای فرهنگ ایثار جانفشانی در راه دین اقدام شود.

    آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: توسعه مسایل فرهنگی به خصوص در حوزه امور معنوی و رسیدگی به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا یکی از رسالت های مهم ملی و انقلابی است .

    وی اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این رسالت هاست و باید همه بیش از گذشته در این خصوص همکاری لازم بر اساس اهداف نظام داشته باشند.

    همچنین استاندار یزد گفت: موضوع ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ ارزشمند جزو برنامه‌های مهم و محوری مسئولان استان است که با همدلی در این موردفعالیت دارند.

    مهران فاطمی افزود: هویت فرهنگی و دینی ما به ارزش‌های انقلابی و حوزه ایثار و شهادت وابسته است و باید همه در این خصوص وظایف خود را انجام دهند.

    وی اظهار کرد: توجه به فرهنگ جهاد و شهادت موضوع اساسی است و مسئولان به این بخش متعهد هستند و ترویج آن مسئولیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.            

    ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی ،گلباران و عطرافشانی قبور شهدای گرانقدر از جمله برنامه های یک‌روزه قاضی زاده هاشمی به یزد است.

    نشست با جمعی از ایثارگران ، سرکشی از چند خانواده شهید، حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شرکت در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه های سفر قاضی زاده است.

    استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت تاکنون چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *