×
×

آب منطقه ای با رسانه ها تسویه حساب کنید

  • کد نوشته: 34735
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب وکار حمیدرضا محمدیاری اظهار داشت: رسانه ها با حداقل درآمد و هزینه های بالای چاپ و انتشار در این شرایط سخت اقتصادی به بقا خودشان ادامه می دهند.
    آب منطقه ای با رسانه ها تسویه حساب کنید
  • تبلیغ هدفمند

    نائب رئیس خانه مطبوعات ورسانه های گلستان خبر از عدم وصول هزینه درج آگهی بعد از ۵ سال گلستان گفت: متاسفانه برخی از ادارات سال هاست که از چاپ آگهی آن‌ها در رسانه های استان می گذرد اما هنوز اقدامی برای پرداخت مطالبات رسانه نداشته اند.

    آب منطقه ای با رسانه ها تسویه حساب کنید

    به گزارش خبرنگار بازار کسب وکار حمیدرضا محمدیاری اظهار داشت: رسانه ها با حداقل درآمد و هزینه های بالای چاپ و انتشار در این شرایط سخت اقتصادی به بقا خودشان ادامه می دهند.


    وی با اشاره به اینکه در این میان برخی ادارات کم لطفی بسیاری نسبت به رسانه دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که مطالبات رسانه ها در برخی ادارات بعد سال‌ها وصول نشده است این در حالی است که هزینه های چاپ روزنامه ها و نشریات چندبرابر شده است.
    این عضو هییت مدیره خانه مطبوعات ورسانه های گلستان گفت:به عنوان مثال شرکت آب منطقه‌ای گلستان بعد از گذشت ۵ سال هنوز برخی مطالبات رسانه‌ها را علی الرغم پیگیری‌های مکرر رسانه‌ها پرداخت نکرده است و رسانه‌ها دیگر تمایلی برای چاپ آگهی های این شرکت ندارند.
    وی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی که یک رسانه با حداقل ها به حیات خود ادامه می دهد مسئولان باید همراهی و مشارکت بیشتری با روزنامه ها ونشریات استان داشته باشند.
    محمدیاری در پایان ابراز امیدواری کرد باید در دولت سیزدهم نگاه و توجه ویژه ای به رسانه شود تا بتوانند بخشی از مشکلات خود را مرتفع و در مسیر آگاهی سازی و اطلاع رسانی درست گام بردارند.
    گفتنی است براساس شنیده‌ها از سوی برخی روزنامه‌های فعال در استان تنها یک فقره از آگهی‌های این اداره کل یازده میلیون تومان می‌باشد که متعلق به ۳ سال گذشته است و هنوز هزینه آن تسویه نشده است.
    براساس گزارشات میدانی خبرنگار بازار کسب و کار قیمت سکه ۳ سال پیش ۳ الی ۴ میلیون تومان بود اما هم اکنون قیمت سکه بیش از یکصد میلیون ریال است .

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *