×
×

دبیر مجمع نمایندگان گلستان
بخشی از بودجه دولت را دخانیات تامین می‌کند

  • کد نوشته: 34809
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار رمضانعلی سنگدوینی در آیین زنده رونمایی بسته حمایتی توتون‌کار کشور اظهار کرد: کشاورزان و کارکنان دخانیات گلستان به وجود اینکه استان شان دارای مجتمع دخانیات است اما نامید از فعالیت‌های انجام شده بودند اما خوشبختانه با حضور مدیرعامل جدید دخانیات امید تازه‌ای شکل گرفت.
    بخشی از بودجه دولت را دخانیات تامین می‌کند
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به زیرساخت و تجهیزات مستهلک شده دخانیات گفت: نیاز است که  این تجهیزات هر چه سریعتر با توجه به نقشی که در امر اشتغال و درآمد روستاییان است به روزرسانی شود چرا که این اقدام کمک به بهبود دخانیات در کشور خواهد بود.

    بخشی از بودجه دولت را دخانیات تامین می‌کند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار رمضانعلی سنگدوینی در آیین زنده رونمایی بسته حمایتی توتون‌کار کشور اظهار کرد: کشاورزان و کارکنان دخانیات گلستان به وجود اینکه استان شان دارای مجتمع دخانیات است اما نامید از فعالیت‌های انجام شده بودند اما خوشبختانه با حضور مدیرعامل جدید دخانیات امید تازه‌ای شکل گرفت.

    وی در ادامه با بیان اینکه در شرایطی که دخانیات در حال گذران روزهای سختی است افزود: برای کشاورزان بسته حمایتی در نظر گرفته شده است تا از طریق آن بتوان برخی از این مشکلات را کاهش داد.

    سنگدوینی گفت: در این مسیر از وزیر اقتصاد خواسته شد تا دخانیات را مورد حمایت قرار دهند، چرا که بخشی از بودجه دولت از کنار فعالیت‌های دخانیات تأمین می شود.

    دبیر مجمع نمایندگان گلستان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا از نیروهای جوان در دخانیات حمایت کند.

    وی در این خصوص تصریح کرد: وظیفه ما و مجلس شورای اسلامی دفاع از حقوق کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان در این زمینه است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

    وی گفت: اگر مجموعه دخانیات تلاش بیشتری داشته باشد و موجب رونق مجموعه دخانیات کشور شود باعث ایجاد اشتغال و درآمد خواهد شد علاوه بر آنکه این مجموعه در توسعه استان و کشور نیز نقش به سزایی خواهد داشت.

    رمضانعلی سنگدوینی در پایان با بیان اینکه زیرساخت و تجهیزات دخانیات مستهلک شده گفت:در شرایط امروز تجهیزات دخانیات نیازمند به روزرسانی است و یقیناً این اقدام باعث خواهد شد تا دخانیات کشور شرایط خوبی داشته باشد، بهترین مکان‌ها در اختیار دخانیات کشور است و این مسئله می‌تواند به مجموعه دولت و صنعت دخانیات کمک کند.

    نویسنده: فریبا مسکنی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *