×
×

استاندار گلستان:
اولویت مهم رسانه‌های گلستان، باید اخبار امیدآفرین باشد

  • کد نوشته: 35721
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
  • ۰
  • نکته قابل تامل بازار کسب و کار در این خصوص آقای استاندار اول اینکه رسانه‌های استان تنها چند خبرگزاری نیستند و 175 رسانه دارای مجوز در استان با مجوز از سوی هیات نظارت بر مطبوعات در حال فعالیت هستند که از این تعداد 2 مجوز روزنامه 32 هفته نامه 69 پایگاه خبری و مابقی نیز ماهنامه فصلنامه و سالنامه رسانه ‌های الکترونیک غیر بر خط هستند
    اولویت مهم رسانه‌های گلستان، باید اخبار امیدآفرین باشد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت: گسترش ناامیدی سودی برای جامعه نخواهد داشت و پیشرفت و شکوفایی در جامعه‌ سراسر ناامید شکل نمی‌گیرد و در این شرایط انتشار اخبار امیدآفرین، باید هدف و اولویت مهم رسانه‌های استان باشد.
    علی‌محمد زنگانه از رسانه‌های استان خواست در انعکاس و انتشار اخبار صحیح و قابل استناد بکوشند.

    اولویت مهم رسانه‌های گلستان، باید اخبار امیدآفرین باشد

    وی بیان کرد: در شرایطی که معاندین تلاش می‌کنند باورها و اعتقادات مردم را دچار خدشه کنند، تقویت امید و نشاط در جامعه بسیار ضروری و اثرگذار است.
    استاندار گلستان گفت: رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی با هر بهانه‌ای سعی می‌کنند بذر ناامیدی را در جامعه به خصوص نسل جوان بکارند که ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی حاکمیت و دولت باید با انتشار اخبار شفاف و درست این توطئه‌ها را نقش بر آب کند.
    زنگنه تاکید کرد: روایت درست، به موقع و دست اول در تولید محتوا بسیار مهم است چراکه دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم‌ خود به دنبال خراب کردن ذهن افراد جامعه از طریق تصویرسازی نادرست و روایت مجهول هستند.
    وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و جنگ نرم به واسطه فعالیت پیدا و پنهان دشمن در فضای مجازی است و آن‌ها می‌خواهند از این طریق آگاهی و شناخت جامعه از انقلاب اسلامی را تغییر دهند.
    استاندار گلستان گفت: اهمیت نقش رسانه در طرح مشکلات مردم اهمیت فراوان دارد و گاهی رسانه‌ای از بطن جامعه مواردی را طرح می‌کند یا راهکاری ارائه می‌دهد که از دید مسوولان خارج است و این اقدام رسانه‌ها مصداق بارز مطالبه‌گری برای ارائه خدمات بهتر و صادقانه به مردم است.

    نکته قابل تامل بازار کسب و کار در این خصوص آقای استاندار اول اینکه رسانه‌های استان تنها چند خبرگزاری نیستند و ۱۷۵ رسانه دارای مجوز در استان با مجوز از سوی هیات نظارت بر مطبوعات در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۲ مجوز روزنامه ۳۲ هفته نامه ۶۹ پایگاه خبری و مابقی نیز ماهنامه فصلنامه و سالنامه رسانه ‌های الکترونیک غیر بر خط هستند

    دوم اینکه آقای استاندار رسانه‌های استان همچون چند خبرگزاری دارای بودجه مصوب بعنوان نمونه ایرنا نیستند که قادر باشند تولید محتوی کنند و لازم است که مسئولین در این رابطه تا حد توان خود از رسانه‌ها حمایت داشته باشند چرا که این مسیر دو طرفه است و رسانه‌ها برای فعالیت نیاز به منابع مالی دارند که بتوانند در مقابل هجمه‌ها دشمن قدرتمند قلم بزنند .

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کارآنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *