×
×

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی
برگزاری کارگاه نقاشی روی پارچه و لباس

  • کد نوشته: 35781
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۹
  • ۰
  • هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که به مناسبت هفته زن برگزار گردید دانش افزایی و اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی و ضرورت پرداختن به بحث پوشش و حجاب و توجه ویژه به اقتصاد هنر است.
    برگزاری کارگاه نقاشی روی پارچه و لباس
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی و با همکاری کارگروه مد و لباس و سرگروه هنر آموزش و پرورش و با هدف ضرورت پرداختن به بحث پوشش کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی روی پارچه و لباس در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد.

    برگزاری کارگاه نقاشی روی پارچه و لباس

    سید مهدی جلیلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی گفت : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که به مناسبت هفته زن برگزار گردید دانش افزایی و اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی و ضرورت پرداختن به بحث پوشش و حجاب و توجه ویژه به اقتصاد هنر است.

    وی افزود: در این کارگاه آموزشی که نقاشی روی لباس و پارچه است، هنر، کاربرد اقتصادی پیدا کرده و بیشتر وارد زندگی مردم می شود و هنرمندی که در این شاخه مشغول است سروکار بیشتری با مردم دارد. یکی از گرایش های اقتصادی کردن هنر در شاخه نقاشی رویکرد نقاشی روی پارچه و لباس می‌باشد. طبیعی است با این شناخت می توان دوره هایی برگزار کرد که هنرمندان بتوانند راهی به بازار پیدا کرده و هنر به عرصه عمومی راه پیدا کند.

    جلیلی در ادامه گفت : با توجه به اینکه این دوره آموزشی برای تعدادی از معلمین هنر مدارس و هنرمندان تجسمی برگزار گردید می تواند اثربخشی هنر، بر گروهی ویژه از جامعه یعنی نوجوانان و جوانان داشته باشد.

    شایان ذکر است این دوره آموزشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کارگروه مد ولباس و مدیریت آموزش و پرورش کردکوی برای ۲۰ نفر از معلمین پایه های مختلف هنر مدارس و ۱۰ نفر از هنرمندان تجسمی برگزار گردید و سمیه زاهد کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران و سرگروه هنر آموزش و پرورش گلستان به عنوان مدرس این دوره بودند. در پایان به شرکت کنندگان لوح تقدیر و گواهینامه آموزشی اعطا شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *