×
×

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی
ابلاغ سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی

  • کد نوشته: 35839
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
  • ۰
  • هادی زارعی اظهار داشت: برای دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی تاکنون سه هزار و ۱۴۰ نفر متقاضی به بانک های استان معرفی شده است که ۸۵۰ فقره از این درخواست ها منجر به عقد قرارداد با بانک ها شده است.
    ابلاغ سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت:، ساخت پنج هزار واحد مسکونی سهم استان از پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی مسکن روستاییدر این مناطق است که تاکنون سه هزار و ۶۰۰ فقره وام به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است.

    ابلاغ سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی

    هادی زارعی اظهار داشت: برای دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی تاکنون سه هزار و ۱۴۰ نفر متقاضی به بانک های استان معرفی شده است که ۸۵۰ فقره از این درخواست ها منجر به عقد قرارداد با بانک ها شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان سقف تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی است که این منابع تسهیلاتی با نرخ پنج درصد در اختیار قرار می گیرد.
    زارعی خاطرنشان کرد: اکنون ۵۸ درصد از منازل روستاییان استان مقاوم سازی شده است و خراسان شمالی در این شاخص ۶ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.
    هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی استان آماده افتتاح
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، یکهزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در استان افتتاح می شود.
    زارعی اظهار کرد: این تعداد مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه نوسازی مسکن روستایی اجرا شده و پایان کار آن در ماه های اخیر صادر شد و در مجموع برای این طرح ها ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
    وی در بخش دیگر سخنان خود درباره افتتاح طرح هادی روستایی در استان گفت: دهه فجر امسال طرح هادی در هشت روستای استان افتتاح می شود.
    وی افزود: این طرح ها شامل طرح هادی روستای ولی آباد در اسفراین، اجرای زیرسازی وآسفالت روستای چهاربید شهرستان جاجرم، اجرای طرح هادی روستای سه گنبد شهرستان فاروج و اجرای طرح هادی روستای حسین آباد شیروان، طرح هادی روستای نرگسلو در بجنورد، اجرای طرح هدف گردشگری روستای کشانک در مانه وسملقان، اجرای طرح هادی روستای چهار چوبه شهرستان گرمه است.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در مجموع چهار هزار و ۳۵۰ نفر از روستاییان استان از مزایای طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال بهره مند می شوند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *