×
×

کلاهبرداری با ترفند جمع‌آوری کمک به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر

  • کد نوشته: 38889
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۴
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی به مناسبت نزدیک‌شدن به اعیاد قربان تا غدیردر خصوص کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی به بهانه جمع‌آوری کمک به‌منظور تهیه سبد غذایی و پوشاک برای ایتام و خانواده‌های نیازمند هشدار‌داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ الوانی، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در خصوص این خبر اظهار‌داشت: با‌توجه‌ به […]

    کلاهبرداری با ترفند جمع‌آوری کمک به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی به مناسبت نزدیک‌شدن به اعیاد قربان تا غدیردر خصوص کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی به بهانه جمع‌آوری کمک به‌منظور تهیه سبد غذایی و پوشاک برای ایتام و خانواده‌های نیازمند هشدار‌داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ الوانی، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در خصوص این خبر اظهار‌داشت: با‌توجه‌ به نزدیک‌شدن به جشن‌های عید قربان تا غدیر و تصمیم بسیاری از هموطنان برای کمک به ایتام و نیازمندان به مناسبت این اعیاد، این موضوع مجرمین سایبری را به تکاپو انداخته است تا اقدام به کلاهبرداری کنند.

    این مقام انتظامی خاطر‌نشان کرد: مجرمین سایبری با انتشار گسترده آگهی‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و قرار‌دادن شماره‌حساب و شماره‌کارت در آن از کاربران فضای مجازی می‌خواهند مبلغی را به این حساب‌ها واریز نمایند.

    وی افزود:افراد مجرم گاهی اوقات برای جلب اعتماد کاربران فضای مجازی خودشان را نماینده موسسات خیریه معتبر کشور نیز معرفی کرده و با انتشار عکس‌هایی از زندگی افراد نیازمند سعی در تحریک احساسات کاربران فضای مجازی و فریب آنان را دارند.

    این مقام سایبری به هموطنان توصیه کرد: چنانچه قصد دارند به مناسبت نزدیک شدن اعیاد پیش‌رو مبلغی را به ایتام و خانواده‌های محروم کمک کنند، حتما این مبلغ را به شماره‌حساب‌هایی که از طرف رسانه‌های دیداری و شنیداری معتبر کشور معرفی می‌شود ،واریز نموده و به آگهی‌های تبلیغاتی اینترنتی که از طرف مجرمین سایبری و با انگیزه کلاهبرداری از افراد انتشار می‌یابد توجه ننمایند. 

    رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده، لذا کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار ،حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت نمایند و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰  مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا با ما در ارتباط باشند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *