×
×

بازاریابی و تبلیغات ابزار مهم در توسعه صنایع‌دستی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 40993
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۲
  • ۰
  • ۱۴۰۲/۴/۲۲ تعداد بازدید: ۱۱ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بازاریابی و تبلیغات به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در توسعه صنایع‌دستی استان شناخته شده است. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با بیان این که انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در رونق هر چه […]

    بازاریابی و تبلیغات ابزار مهم در توسعه صنایع‌دستی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
    ۱۴۰۲/۴/۲۲

    تعداد بازدید: ۱۱

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بازاریابی و تبلیغات به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در توسعه صنایع‌دستی استان شناخته شده است.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با بیان این که انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در رونق هر چه بیشتر صنایع‌دستی ضرورت دارد، افزود: هر اندازه بازاریابی و راهکارهای لازم در این جهت انجام شود شاهد رونق بیشتری در این عرصه و فروش بهتر محصولات خواهیم بود.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: باتوجه‌به عبور سالیان بیش از ۲۰ میلیون مسافر و زائر از استان خراسان شمالی بیلبوردهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی نقش مهمی در معرفی صنایع‌دستی و در نتیجه توسعه این صنعت خواهد شد.

    مستوفیان با اشاره به لزوم شناخت کافی از بازارهای هدف صنایع‌دستی گفت: باید سوغات استان خراسان شمالی به همه زائران و گردشگران ورودی به استان به نحو شایسته معرفی شود.

    در این راستا مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کارگاه‌های فعال در این زمینه بازدید و قدردانی کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *