در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب به مشترکین آب و فاضلاب :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
گفت: درگاه پنل پیامکی ثبت حوادث آب و فاضلاب با رویکرد بهبود کیفیت و کاهش زمان
ارائه خدمات پاسخگویی و رفع حوادث به
مشترکین محترم استان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش
همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: با راه اندازی این درگاه مدیریت پاسخگویی
به حوادث با ایجاد تماس خودکار و ارسال پیامک به مشترکین واقع در محدوده جغرافیایی
انجام می شود.
مدیرعامل آبفا استان گلستان تصریح
کرد: با عملیاتی شدن این درگاه ، مدیریت پاسخگویی به تماسها به منظور کاهش زمان
انتظار، ارسال پیامک به مشترکین در مراحل مختلف ، اعلام زمان رفع حادثه و اتمام
اتفاقات انجام شده بصورت مستمر انجام خواهد شد .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
دیدگاهتان را بنویسید