تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
دیدگاهتان را بنویسید