×
×

رئیس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
مجوز راه‌اندازی خانه‌های خلاق صادر می‌شود

  • کد نوشته: 51153
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین در این خصوص مهدی کاظمی اظهار کرد: خانه‌های خلاق از جمله نقاط کانونی در زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق محسوب می‌شوند.
    مجوز راه‌اندازی خانه‌های خلاق صادر می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حوزه های مختلف مجوز خانه خلاق را صادر می‌کند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین در این خصوص مهدی کاظمی اظهار کرد: خانه‌های خلاق از جمله نقاط کانونی در زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق محسوب می‌شوند.

    وی گفت: بخش خصوصی در خانه‌های خلاق، بستری برای استقرار و رشد استارتاپ‌ها و شرکت‌های مرتبط با صنایع نرم و خلاق و شتاب دهنده‌های تخصصی این حوزه، را فراهم می‌کنند.

    وی ادامه داد: این خانه‌ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تاسیس می‌شود و متولیان آن تلاش می‌کنند در شهر و منطقه خود یک زیست‌بوم اقتصادی خلاق مبتنی بر صنایع نرم و فرهنگی تاسیس کنند.

    به گفته وی، در حال حاضر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجوز خانه های خلاق را صادر می‌کند.

    کاظمی افزود: انیمیشن و فیلم، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی، آموزش، یادگیری، بازی ویدئویی و موبایلی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، رسانه های صوتی و تصویری، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، طراحی، معماری و ساختمان، کتاب، تولید محتوا، چاپ و نشر، گیاهان دارویی و طب سنتی، مالی، سرمایه گذاری، بیمه، مد و پوشش، هنرهای تجسمی و نمایشی و داستان مصور ( کمیک استریپ ) از جمله حوزه ها‌یی است که خانه‌های خلاق در آن فعالیت خواهند داشت.

    رئیس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گلستان در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد ویژگی‌ها و شروط مرتبط با تاسیس خانه خلاق، به بخش مرتبط با این فراخوان در سامانه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نشانی https://creativehousenet.ir/web/page مراجعه نمایند .

     

    نویسنده: مهدی تقوی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *