زیارت به علت برخورداری از هوای نسبتاً خشک و خنک بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد.
×
×

زیارت جزو برنامه ی تفریح و تفنن پیمانکاران
از گرگان تا آسفالت چهل تیکه روستای زیارت

  • کد نوشته: 10114
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • زیارت به علت برخورداری از هوای نسبتاً خشک و خنک بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد.
    از گرگان تا آسفالت چهل تیکه روستای زیارت
  • تبلیغ هدفمند

    زیارت به علت برخورداری از هوای نسبتاً خشک و خنک بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد.

    روستای زیارت به سرعت رو به گسترش است اگر چه از آغاز سال ۱۳۸۳ استانداری گلستان بدون هر گونه برنامه مشخصی محدودیت‌هایی را برای ساخت‌وساز ایجاد کرده ولی آپارتمان‌سازی در این روستا با شتاب فراوان ادامه دارد.

    روستای ییلاقی «زیارت» که در میان دو دامنه کوهستانی و جنگلی قرار گرفته و در تابستانها بدلیل هوای خنک و معتدل و در زمستانها بدلیل برف با وجود قرار گرفتن در نزدیکی منطقه ای که هوای معتدل دارد همواره مد نظر گردشگران و مسافران است.

    روستای ییلاقی زیارت که در مسیر جاده ناهارخوران قرار دارد همچنین بعنوان یکی از ده روستای دارای بافت باارزش تاریخی کشور معرفی شده است.

    از گرگان تا آسفالت چهل تیکه روستای زیارت
    از گرگان تا آسفالت چهل تیکه روستای زیارت

    این روستای باستانی به دلیل قرارگرفتن در بستر سرسبز و زیبای استان گلستان و روی شیب تپه به طور طبیعی از مناظر و چشم اندازهای زیبای جنگلها و مراتع اطراف بهره مند است و وجود امامزاده، چشمه آبگرم و آبشار ازویژگیهای خاص روستای زیارت گرگان به شمار می رود.

    اینها تعاریفی ست که از روستای زیارت را تحت هر شرایطی بر سر زبان ها انداخته است اما زیارت با وضعیت اسفبار هم روبه روست هر کسی از هر جایی که توانست از این وضعیت به بهترین شکل و عالیترین شکل به نحو خودش نهایت استفاده را برد,

    تخریب خانه های غیرمجاز,آزادسازی …..متر مربع اراضی , آلودگی محیط زیست, ظغیان رودخانه و جدیدآ هم بمب ساعتی هشدار لغزش زمین و تبدیل شدن به یک فاجعه ملی….

    آسفالت زیارت هم که بماند

    پیمانکارهای زیادی بنا به دلایل مختلف راه وشهرسازی, اداره آب و فاضلاب ,شرکت گاز,برق ومخابرات  در حال کار در این مسیر می افتند و به قول بعضی از مسئولین پیشرفت خوبی هم دارند اما یهویی با کمبود منابع مالی روبه رو می شوند کاری که قرار بود  که حداکثر ظرف فلانقدر ماه دیگر به بهره‌برداری برسد نیمه کاره و مخروبه به حال خود رها می شود .

    انگار پیمانکاران محترم هم به این نتیجه رسیده اند که روستای زیارت امن ترین جا وپرسودترین مکان و بی باعث ترین روستا در منطقه گرگان است که برای بازی و تفنن و بخور بخور آن را انتخاب می کنند. بعضی از پیمانکارها هم که

    بدون طرح تشریفات و باری به هر جهت کار را تحویل می گیرند وبعد مدتی عملاً کار در این ناحیه تعطیل می شود جاده همچنان مخروبه باقی می ماند.

    مسئولین محترم باید تکلیف را هرچه سریعتر مشخص کنند

    وضعیت این راه‌ها وآسفالت بسیار نگران کننده است وبه قولی از چهل تیکه غلامحسین خان بدتر است با شروع فصل بارندگی مردم این مناطق با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

    نویسنده: سهیلا علاءالدین
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *