×
×

استاندار کرمانشاه
جهت پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند حمایت مجمع نمایندگان است

  • کد نوشته: 10347
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • ۰
  • استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند کمک مجمع نمایندگان است، گفت: برخی از پروژه‌های مهم استان برای خروج از رکود فعلی نیازمند کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.
    جهت پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند حمایت مجمع نمایندگان است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند کمک مجمع نمایندگان است، گفت: برخی از پروژه‌های مهم استان برای خروج از رکود فعلی نیازمند کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

    «هوشنگ بازوند» روز شنبه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان در استانداری کرمانشاه، افزود: خوشبختانه با انتخاب دکتر عزیزی و دکتر بخشی پور از حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد و دالاهو، ترکیب مجمع نمایندگان استان کامل شد و اکنون با توان بیشتری می‌توانند به توسعه استان و حل مشکلات مردم کمک کنند.

    وی یکی از پروژه های مهم کرمانشاه را بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی دانست که پیشرفت آن طی این مدت بسیار اندک بوده است و گفت: برای تکمیل این پروژه هزار و ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز است که در صورت موافقت دکتر نوبخت، با تشکیل یک کنسرسیوم از بانک ها، می توان اعتبارات لازم آن را تامین کنیم و پروژه را در یک بازه زمانی سه ساله تکمیل کنیم.

    جهت پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند حمایت مجمع نمایندگان است
    جهت پیشبرد پروژه‌های مهم استان نیازمند حمایت مجمع نمایندگان است

    وی اضافه کرد: بخش خصوصی هم مایل به مشارکت در این پروژه است ولی بیمارستانی با این وسعت بهتر است دولتی باقی بماند تا اقشار ضعیف هم بتوانند از خدمات بسیار متنوع و گسترده آن بهره مند شوند.

    اختصاص ۲۵۵۷میلیارد تومان در سفر نوبخت

    استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سفر اخیر دکتر نوبخت‌ مبلغ ۲ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پروژه های کلیدی استان در حوزه‌های تولیدی، اقتصادی عمرانی، خدماتی، ورزشی و سایر بخش ها قرار داده شد و  همچنین ۸۳ میلیون دلار نیز توسط بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تامین اعتبار شده است.

    بازوند ادامه داد: در این میان هزار میلیارد تومان از این اعتبار به تکمیل ۱۷ پروژه کلیدی با پیشرفت مناسب استان از جمله دو بانده کردن جاده های هرسین _ نورآباد، بیستون _ سنقر و کرمانشاه _ کامیاران، پروژه باغ موزه دفاع مقدس، تصفیه خانه کرمانشاه، آبرسانی به پاوه، تکمیل هشت پروژه ورزشی و دیگر طرح های مهم اختصاص یافته است.

    استاندار کرمانشاه افزود: همچنین هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در حوزه های عمرانی و تولیدی اختصاص یافته است.

    وی اداد: علاوه بر این ها تفاهم‌نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین و اختصاص ۴۷ میلیارد تومان برای توسعه شبکه دیجیتالی صدا وسیما از دیگر دستآوردهای این سفر بود.

    استاندار کرمانشاه در ادامه به رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر در زمینه واگذاری شهرک های صنعتی، شاهد رشد سالانه بالای ۹۰ درصد هستیم که نشان از صحیح بودن هدف گذاری های بخش اقتصادی استان است که با وجود تحریم ها و بحران کرونا اتفاق افتاده است.

    بازوند افزود: علاوه بر ۵۲ میلیاردتومان کمک های فنی و اعتباری سال جاری در این سفر مبلغ دیگری هم به این اعتبار افزوده شد و مجموع آن به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید که یک مشوق بسیار جذاب برای جذب سرمایه گذاران است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *