×
×

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
کمبود ۱۰۰۰۰ معلم

  • کد نوشته: 13066
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود تخصیص مطلوب ردیف نیروی انسانی در ۲ سال اخیر به این استان اما همچنان با کمبود ۱۰ هزار معلم روبرو هستیم.
    کمبود ۱۰۰۰۰ معلم
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود تخصیص مطلوب ردیف نیروی انسانی در ۲ سال اخیر به این استان اما همچنان با کمبود ۱۰ هزار معلم روبرو هستیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا حمیدرضا رخشانی در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۸۱۷ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری در هفت هزار و ۷۱۲ مدرسه استان مشغول به تحصیل هستند.

     وی افزود:  آمار رشد فزاینده آمار دانش‌آموزی در سیستان و بلوچستان را در حوزه تامین نیروی انسانی مورد نیاز سخت می‌کند و سالانه شاهد افزایش ۲۵ هزار نفری آمار دانش آموزان استان هستیم .

    مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ادامه داد: با هدف ارتقاء وضعیت آموزش‌های مهارتی ، طرح توسعه هنرستان‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد به طوری که هفت هنرستان دارالفنون مهارتی در شهرستان‌های موردنظر کلنگ‌زنی و فرآیند ساخت آنها بزودی آغاز می‌شود. 

    کمبود ۱۰۰۰۰ معلم
    کمبود ۱۰۰۰۰ معلم

    رخشانی بیان کرد: توسعه رشته‌های ورزشی یکی از اولویت‌های حوزه تربیت بدنی است و در این راستا ایجاد هنرستان های شبانه روزی تربیت بدنی بمنظور تربیت نیروهای تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .
    وی اظهار داشت: اگر چه بیماری طاقت‌فرسای کرونا ، شرایط تحصیلی و آموزشی را برای همکاران و دانش آموزان سخت کرده  اما فرهنگیان در جای‌جای استان با عشق  و مهرورزی هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری مشغول فعالیت هستند که اقدامات و برنامه‌های آموزشی و تربیتی در این وضعیت ستودنی است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *