×
×

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
ایمن‌سازی۱۳مدرسه حاشیه راه

  • کد نوشته: 14244
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • ۰
  • رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال طرح ایمن‌سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه جاده‌ها در ۱۳ باب آموزشگاه روستایی استان اجرا شد.
    ایمن‌سازی۱۳مدرسه حاشیه راه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال طرح ایمن‌سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه جاده‌ها در ۱۳ باب آموزشگاه روستایی استان اجرا شد.

    علی پرتونیا اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها به ۲ صورت آموزشی و فیزیکی انجام می شود و امسال چهار مدرسه در شهرستان های مانه و سملقان، اسفراین، فاروج و شیروان به صورت فیزیکی ایمن شده و ایمن سازی فیزیکی یک مدرسه در بجنورد هم در دست اقدام است. 

    وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی فیزیکی شامل اقداماتی همچون آرام سازی ترافیک و ایمن کردن عبور و مرور دانش آموزان است.

    وی با اشاره به اینکه امسال ایمن سازی فیزیکی پنج مدرسه و ایمن سازی آموزشی هشت مدرسه در برنامه است افزود: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های روستایی استان، امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دارد.  

    ایمن‌سازی۱۳مدرسه حاشیه راه
    ایمن‌سازی۱۳مدرسه حاشیه راه

    پرتونیا با بیان اینکه ایمن سازی آموزشی هم در هشت مدرسه روستایی در دست انجام است که شامل ارائه آموزش و تجهیزات و اقلام کمک آموزشی لازم به دانش آموزان می شود.

    وی اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود و البته معلمان و مدیران مدارس هم در اجرای آن مشارکت دارند. 

    رییس اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از سال ۹۳ تا کنون ایمن سازی فیزیکی در حدود ۸۰ مدرسه و ایمن سازی آموزشی در بیش از ۱۰۰ مدرسه حاشیه جاده های استان انجام شده است.

    بر اساس این گزارش، حدود ۱۹۰ مدرسه خراسان شمالی در حاشیه جاده های استان واقع شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *