×
×

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی
پلمپ۹واحدصنفی متخلف به محدودیت ها

  • کد نوشته: 15006
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • ۰
  • مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در برخورد قاطع با ۹ واحد صنفی متخلف که به دستورالعمل و محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان‌های مختلف استان بی‌توجه بودند، پلمب شدند.
    پلمپ۹واحدصنفی متخلف به محدودیت ها
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در برخورد قاطع با ۹ واحد صنفی متخلف که به دستورالعمل و محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان‌های مختلف استان بی‌توجه بودند، پلمب شدند.

    مهدی کرامتی اظهار داشت: در این مدت، یک واحد صنفی هم به علت مقاومت در برابر اجرای طرح، علاوه بر پلمب به مراجع قضایی معرفی شد.

    وی گفت: طرح محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر ماه جاری آغاز شده است و در این زمینه ۶۲ گروه بازرسی و نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند.

    وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح نظارت ها و برخوردها تشدید یافته است افزود: تاکنون سه هزار و ۲۵۶ بازرسی از اصناف و گروه های شغلی مختلف انجام و ۵۴ اخطار کتبی به اصناف داده شده است.

    کرامتی گفت: با اعمال محدودیت ها از اول آذر ماه، فعالیت تمام مشاغل جزو مشاغل گروه یک، ممنوع است و فعالیت مشاغل گروه یک هم، صرفا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز خواهد بود.

    پلمب۹واحدصنفی متخلف به محدودیت ها
    پلمب۹واحدصنفی متخلف به محدودیت ها

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی با اشاره به تعطیلی ۲ هفته ای در محدودیت های جدید افزود: نظارت و بازرسی از فعالیت بازاریان و اصناف تشدید شده است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

    خراسان شمالی از اوایل مردادماه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته های اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کویید ۱۹ افزایش یافته است.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *