×
×

استاندار خراسان جنوبی
عملیاتی شدن سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی

  • کد نوشته: 16166
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، روز(پنجشنبه) و طی نشست استاندار، رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و نماینده هلدینگ جاده ابریشم در تهران، سرمایه‌گذاری این مجموعه در استان خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد.
    عملیاتی شدن سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی در این استان با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد.

    عملیاتی شدن سرمایه‌گذاری هلدینگ بین‌المللی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، روز(پنجشنبه) و طی نشست استاندار، رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و نماینده هلدینگ جاده ابریشم در تهران، سرمایه‌گذاری این مجموعه در استان خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد. 

    برنامه عملیاتی و فاز اجرایی سرمایه‌گذاری هلدینگ در این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفت و اعلام آمادگی کامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای مهیا کردن شرایط و زمینه‌های حضور این واحد سرمایه‌گذار از نتایج نشست بود. 

    نماینده هلدینگ جاده ابریشم نیز با نظر مثبت برای شروع هرچه سریع‌تر کار در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد و در این نشست مقرر شد، هفته آینده و طی جلسه تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان هلدینگ و متولیان در استان، عملیات اجرایی این طرح نهایی شود. 

    بنابر این گزارش هلدینگ جاده ابریشم، یک هلدینگ بین‌المللی است که فعالیت‌های تجاری و اقتصادی قابل توجه دارد و قرار است با سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در زمینه تولید پکیج‌های گرمایشی و مونتاژ لوازم خانگی در استان خراسان جنوبی، زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کند.

    استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اشتغالزایی سه هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد و گفت: با توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت، اشتغالزایی آن به ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت. 

    وی افزود: این هلدینگ در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند مستقر می‌شود و نسبت به احداث سوله و کارگاه تولیدی اقدام خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *