×
×

نماینده ولی فقیه در کردستان
الگوشدن شهید سلیمانی باکارجهادی

  • کد نوشته: 16823
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی نهم دی اظهار داشت: سردار سلیمانی فرد مجاهد و زحمت‌کشی بود که بیشتر عمرش را صرف جهاد در نظام جمهوری اسلامی کرد با وجود اینکه می‌توانست بازنشسته شود یا به کار صرف اقتصادی بپردازد اما از جهاد و تلاش دست نکشید و همین امر موجب شد به یک الگو تبدیل شود.
    الگوشدن شهید سلیمانی باکارجهادی
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کارهای جهادی شهید سلیمانی را به الگویی بارز تبدیل کرده است گفت: کار در نظام جمهوری اسلامی مجاهدت است و کسی که در کشور برای مردم زحمت می‌کشد از اجر اخروی بهره می‌برد.

    الگوشدن شهید سلیمانی باکارجهادی

    الگوشدن شهید سلیمانی باکارجهادی
    الگوشدن شهید سلیمانی باکارجهادی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی نهم دی اظهار داشت: سردار سلیمانی فرد مجاهد و زحمت‌کشی بود که بیشتر عمرش را صرف جهاد در نظام جمهوری اسلامی کرد با وجود اینکه می‌توانست بازنشسته شود یا به کار صرف اقتصادی بپردازد اما از جهاد و تلاش دست نکشید و همین امر موجب شد به یک الگو تبدیل شود.

    وی با بیان اینکه معنویت شهید سلیمانی زبانزد بود افزود: وظیفه شناسی مشخصه دیگر این شهید بود و به همین دلیل همیشه در صحنه خدمتگزاری حضور داشت.

    حجت الاسلام پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تبلیغات یک جوهره اصلی دارد که باید بر اساس اعتقاد شخص باشد گفت: اجرای یک موضوع اگر به صورت بخشنامه‌ای باشد ثمری نخواهد داشت و فرمی ظاهری دارد.

    نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: تبلیغات اگر به ذات و معنای موضوع باشد اثرگذاری بیشتری دارد بنابراین چرایی توجه به ٩ دی و ضرورت یاد کردن از سردار سلیمانی باید تبیین شود.

    وی با بیان اینکه موافقت و مخالفت با موضوعی باید بر مبنای علم و آگاهی باشد اضافه کرد: حب و بغض‌ها اجازه دیدن یک مساله را نمی‌دهد بنابراین باید از این احساسات دوری کرده و بر اساس عینیت‌ها و مستندات موضوع را واکاوی کنیم.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تلاش برای هرچه مردمی کردن آیین‌های ۹ دی نیاز به مشارکت همفکری همراهی و همدلی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها دارد.

    حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با اشاره به شهادت شهید فخری و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: تهدیدات نظام سلطه وجود دارد و محور اهریمنی برای نظام اسلامی چالش آفرینی کرده از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

    وی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها محکوم به شکست است اضافه کرد: بر مسوولین و نخبگان فرض است که همه تلاش خود را برای اعتلای نام الله و شعائر الهی به کار برند و سیاست‌های محتوایی باید به گونه‌ای باشد که با توجه به شرایط فعلی برای پیشبرد گفتمان انقلاب و ترویج آرمان‌های انقلاب تلاش شود.

    وی اضافه کرد: ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شهدای محور مقاومت، شهدای علمی و شهدای سلامت از جمله برنامه‌ها در سالیاد ۹ دی امسال خواهد بود.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تبیین اهداف انقلاب، رفع شبهات برای جوانان و فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در سالگرد ۹ دی را از دیگر خط مشی‌ها بیان کرد.

    حجت الاسلام سادات با بیان اینکه سیاست‌های اجرای مشارکت مردمی در فضای مجازی و زمینه سازی برای خلاقیت امسال مورد تاکید است افزود: افزایش فضای شادی و نشاط، برنامه‌های تبینی و تحلیلی از سوی رسانه‌ها نیز مورد توجه است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *