×
×

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد
تبیین ابعادگوناگون حماسه تاریخی۹دی

  • کد نوشته: 17200
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: در واقع تمامی مسوولان و نهادهای اجرایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی برای گرامیداشت دهه بصیرت باید در حوزه فعالیت و مسوولیت خود با حضوری فعال در فضای مجازی، تولید محتوا داشته باشند.
    تبیین ابعادگوناگون حماسه تاریخی۹دی
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: ابعاد گوناگون حماسه تاریخی ۹ دی با تولید محتوا در فضای مجازی به علت شرایط کرونایی برای همه اقشار جامعه تبیین شود.

    تبیین ابعادگوناگون حماسه تاریخی۹دی

    تبیین ابعادگوناگون حماسه تاریخی۹دی
    تبیین ابعادگوناگون حماسه تاریخی۹دی

    به گزارش بازار کسب کار انلاین حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: در واقع تمامی مسوولان و نهادهای اجرایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی برای گرامیداشت دهه بصیرت باید در حوزه فعالیت و مسوولیت خود با حضوری فعال در فضای مجازی،  تولید محتوا داشته باشند.

    وی افزود: به عنوان نمونه مسوولان اقتصادی و انتظامی می توانند با ارائه محتوای جدید در فضای مجازی مردم را نسبت به آسیب های اقتصادی و امنیتی فتنه ۸۸  به سرمایه های کشور آگاه کنند.

    حجت الاسلام نوری در خصوص برگزاری گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در فضای حقیقی خاطرنشان کرد: تصمیم برگزاری هر گونه مراسمی در فضای حقیقی با رعایت دستورات بهداشتی بر عهده ستادملی مقابله با کرونا است اما، باید در نظر داشت که مردم فهیم ایران و خراسان شمالی نیز آزمون خود را در برگزاری آیین های مذهبی و محرم با رعایت دقیق دستورات بهداشتی با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه ایجاد بصیرت و آگاهی بخشی در ایام محرم بود، تصریح کرد: همانگونه که در ایام محرم درس جهاد و ایثار با شیوه های عاطفی و بصیرتی به مردم آموخته می شود باید شاهد آموزش درس ایثار و بصیرت نیز به شیوه ای جذاب در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت باشیم.

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تقارن سالگرد سردار شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده با دهه بصیرت خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی متعلق به شیعیان و ایران نبود بلکه متعلق به کل بشریت بود زیراکه این شهید والامقام برای دفاع از مظلوم و مسلمانان در هر نقطه ای از جهان حضوری موثر داشت.

    وی افزود: شهید فخری زاده نیز فخر نظام و انقلاب بود به گونه ای که این شهید بزرگوار حتی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا نیز تحقیقات علمی موثری انجام داده بودند.

    توزیع ۳۰ هزار پرس غذا در خراسان شمالی

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: به مناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی و همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، در قالب “طرح شهید سلیمانی” ۳۰ هزار پرس غذای گرم،  ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار جلد کتاب تحت عنوان ” رفیق خوشبخت ما” که مجموعه ای از خاطرات شهید سلیمانی است در استان توزیع خواهد شد.

    حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی افزود: همچنین هزار بسته میوه همزمان با شب یلدا بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می شود.

    روز نهم دی سال ۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان،  پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان ها آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.  

    نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *