×
×

فعالیت راه‌آهن مبارکه به سفیددشت در۱۰جبهه کاری

  • کد نوشته: 18223
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از روابط عمومی مجری کل طرح‌های زیربنایی ، علیرضا صلواتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل این استان، با تاکید بر ضرورت پیگیری اعتبارات زیرسازی خط آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اظهار داشت: موضوع تخصیص کامل اعتبارات مورد نیاز برای زیرسازی مسیر راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا پایان خرداد ۱۴۰۰ باید به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.
    فعالیت راه‌آهن مبارکه به سفیددشت در۱۰جبهه کاری
  • تبلیغ هدفمند

    مجری طرح‌های زیربنایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پیشرفت ۴۰ درصدی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی خط‌ آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در ۱۰ جبهه کاری در حال پیگیری است.

    فعالیت راه‌آهن مبارکه به سفیددشت در۱۰جبهه کاری

    فعالیت راه‌آهن مبارکه به سفیددشت در۱۰جبهه کاری
    فعالیت راه‌آهن مبارکه به سفیددشت در۱۰جبهه کاری

    به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از روابط عمومی مجری کل طرح‌های زیربنایی ، علیرضا صلواتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل این استان، با تاکید بر ضرورت پیگیری اعتبارات زیرسازی خط آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اظهار داشت: موضوع تخصیص کامل اعتبارات مورد نیاز برای زیرسازی مسیر راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا پایان خرداد ۱۴۰۰ باید به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

    وی در خصوص وضعیت اجرای راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر حفر تونل‌های مسیر در ۱۰ جبهه‌ کاری و نیز ۲ دهنه پل بزرگ و مرتفع در ۲ قطعه در حال اجرا است.

    صلواتی تصریح کرد: برای جرای این طرح تاکنون ۲۳۵ میلیارد تومان هزینه شده و هم‌اینک از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار شده است و مطابق برنامه زمانبندی تا خردادماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    مجری آزاد راه‌های کل کشور خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی همه ایستگاه‌های مسیر خط آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد آغاز شده است و وجود سرما و برودت هوا در سرعت پیشرفت کار تغییری ایجاد نکرده است.

    صلواتی افزود: پیمانکار ایستگاه شهرکرد نیز تعیین شده و با تحویل زمین، عملیات اجرایی آن با ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

    در این نشست اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری از مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان به دلیل پیشرفت مطلوب راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تقدیر کرد.

    به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۹۵ کیلومتر طول دارد و با اجرای پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری، تحول بزرگی در جابجایی و حمل و نقل ریلی مسافر و کالا، بین استان‌های بزرگ و صنعتی کشور رخ می‌دهد و فاصله استان‌های جنوبی تا مرکز کشور حدود ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *