×
×

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر
کروناباعادی انگاری موجب شیوع دوباره می‌شود

  • کد نوشته: 18873
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی صفدر سیاوشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر پیشگیری از عادی‌انگاری کرونا اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کادر درمان، اطلاع رسانی درست، مدیریت صحیح و همکاری مردم، ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان کاهش یافت.
    کروناباعادی انگاری موجب شیوع دوباره می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چراکه کرونا همچنان در کمین سلامت افراد است و هرگونه عادی انگاری شرایط، موجب شیوع دوباره این ویروس می شود.

    کروناباعادی انگاری موجب شیوع دوباره می‌شود

    کروناباعادی انگاری موجب شیوع دوباره می‌شود
    کروناباعادی انگاری موجب شیوع دوباره می‌شود

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی صفدر سیاوشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر پیشگیری از عادی‌انگاری کرونا اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کادر درمان، اطلاع رسانی درست، مدیریت صحیح و همکاری مردم، ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان کاهش یافت.

    وی افزود: اما به دلیل برخی بی توجهی ها از سوی شهروندان، در مواقعی تعداد نمونه های مثبت دوباره ۲ رقمی می شود.

    وی ادامه داد: شهروندان نباید تصور کنند شرایط عادی شده است چراکه کرونا و مشکلات آن همچنان وجود دارد و سهل انگاری برخی افراد به دلیل عادی‌انگاری موجب شیوع نگران کننده ویروس خواهد شد.

    رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بهترین راه مهار کرونا دانست و گفت: شهروندان با انجام شیوه‌نامه های بهداشتی، علاوه بر حفظ سلامت خود به کادر درمان نیز کمک می کنند.

    سیاوشی تاکید کرد: شهروندان، کسبه و بازاریان باید همچنان اصول استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و شستن مداوم دست‌ها را رعایت کنند و از مراجعات غیرضروری به خارج از منزل خودداری نمایند.

    براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا، خرم‌آباد تنها شهر با وضعیت نارنجی در لرستان است و مابقی ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *