×
×

امام جمعه بوشهر
اثبات اقتدارعلمی کشورباتزریق واکسن ایرانی کرونا

  • کد نوشته: 19075
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود افزود: جوانان ایرانی ثابت کردند با تلاشی جهادی و علمی می‌شود تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و این همان اراده ایرانی است که به این صورت به اثبات رسید.
    اثبات اقتدارعلمی کشورباتزریق واکسن ایرانی کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تزریق واکسن تولید داخلی کرونا اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم را ثابت کرد.

    اثبات اقتدارعلمی کشورباتزریق واکسن ایرانی کرونا

    اثبات اقتدارعلمی کشورباتزریق واکسن ایرانی کرونا
    اثبات اقتدارعلمی کشورباتزریق واکسن ایرانی کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود افزود: جوانان ایرانی ثابت کردند با تلاشی جهادی و علمی می‌شود تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و این همان اراده ایرانی است که به این صورت به اثبات رسید. 

    وی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در تمام عرصه‌های خدمت به مردم به ویژه تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن تقدیر کرد.

    صفایی بوشهری اضافه کرد: این تلاش جوانان ایرانی مایه امیدواری مردم و موجب شگفتی جهانیان شد.

    وی با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگووار نماد یک انسان تراز اسلامی ناب محمدی (ص) و تجسم عینی مکتب اسلام بود.

    صفایی بوشهری ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایت‌مداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص را از ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: نام و راه آن شهید بزرگوار در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

    وی در خصوص شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر بیان کرد: با مراعات دستور العمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش و کوشش کادر پزشکی استان در شرایط مناسبی قرار دارد و انتظار می‌رود مسؤولان استانی و مردم با حفظ و ارتقای سطح مراعات امور بهداشتی، سلامت خود و خانواده ها  را پاس بدارند.

    صفایی بوشهری اضافه کرد: از تمام مسئولان تقاضا می‌شود هر چه سریع تر نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز سیل زدگان اقدام کنند و خسارت و آسیب‌های وارد بر آنان را جبران کنند.

    وی ضمن تقدیر از مسئولان در خصوص خدمت رسانی به سیل زدگان نسبت به انجام پیشگیری‌های مناسب در مسیر مسیل‌ها و منازل همجوار آن تاکید کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *