×
×

امام جمعه موقت یزد
سردارسلیمانی،قهرمان جبهه مقاومت بود

  • کد نوشته: 19086
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: تمام لحظات زندگی و مبارزه او همه برای همگان درس‌آموز است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند او یک فرد نیست بلکه مکتب است .
    سردارسلیمانی،قهرمان جبهه مقاومت بود
  • تبلیغ هدفمند

    امام جمعه موقت یزد گفت: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت و عامل اصلی شکست داعش و دشمنان اسلام و مسلمین در منطقه بود.

    سردارسلیمانی،قهرمان جبهه مقاومت بود

    سردارسلیمانی،قهرمان جبهه مقاومت بود
    سردارسلیمانی،قهرمان جبهه مقاومت بود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: تمام لحظات زندگی و مبارزه او همه برای همگان درس‌آموز است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند او یک فرد نیست بلکه مکتب است .

    وی اداد: این شهید با درایت و برنامه‌ریزی و ایمان و اخلاص و با شجاعت و دیپلماسی قوی خود عرصه را بر داعش تنگ و او را شکست داد و ناجوانمردانه توسط آمریکا و دشمنان ترسو به شهادت رسید و به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

    امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: دشمنان ما بسیار بدعهد هستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر جنایتی می‌زنند و ملت‌ها و رزمندگان جبهه مقاومت انتقام سختی را از آنها خواهند گرفت و باید قاتلان سلیمانی بدانند که همه جا برای آنها ناامن است.

    محمدی به ولایتمداری و دفاع سلیمانی از ولایت‌فقیه اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه و شرایطی تحت ثاثیر دشمنان نبود و به راه و اهداف الهی و انقلابی ادامه می‌داد و باید راه و مکتبش که سراسر درس‌آموز است در جامعه و بین مردم گسترش یابد.

    استاد حوزه علمیه یزد به موضوع کشف حجاب در زمان رضاخان پرداخت و گفت: برخی افراد هنوز خیال می‌کنند با پیروی از آمریکا و دشمنان و کنار گذاشن ارزش‌ها و حجاب و عفاف به توسعه می‌رسیم که در اشتباه هستند .

    محمدی به تداوم تحریم و تهدیدها علیه کشور و ملت توسط دشمنان اشاره کرد و یادآورشد: برای توسعه و مقاوم بودن کشور باید به دانش و نیروهای بومی و ظرفیت‌های داخلی بیشتر توجه کرد و نباید فرصت‌ها را از دست داد که اصلا پذیرفته نیست.

    وی از مراکز آموزش عالی و دانشگاهیان خواست مقالات و پایان‌نامه های خود را به بررسی و تبیین افکار و اندیشه‌های شهیدان انقلاب اسلامی و ترسیم تلاش‌های شهید سلیمانی اختصاص دهند که موضوعی ضروری است و باید همه در این بخش همکاری کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *