×
×

۴۵ درصد املاک گلستان در سامانه حدنگار کاداستر شده‌اند

  • کد نوشته: 1965
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد املاک گلستان در سامانه حدنگار کاداستر شده‌اند، افزود: تنها ۱۲ درصد از موقوفات گلستان پیش از انقلاب ثبت شده‌اند و ۷۸ درصد آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب انجام شده‌اند. حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع […]

    ۴۵ درصد املاک گلستان در سامانه حدنگار کاداستر شده‌اند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد املاک گلستان در سامانه حدنگار کاداستر شده‌اند، افزود: تنها ۱۲ درصد از موقوفات گلستان پیش از انقلاب ثبت شده‌اند و ۷۸ درصد آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب انجام شده‌اند.

    حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گلستان اظهار کرد: برای اجرای طرح کاداستر در موقوفات گلستان تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ثبت و اسناد استان گلستان منعقد کرده‌ایم اما به دلیل تعدد موقوفات اجرای این طرح با سرعت انجام نشده است.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه تنها ۳۳ درصد از هزار و ۳۰۸ مسجد گلستان قبل از انقلاب ساخته شده‌اند، ادامه داد: تاکنون تمام اعتبار هزینه شده در اجرای طرح کاداستر از اعتبارات ملی انجام شده و حتی یک ریال از اعتبارات کمیته‌های برنامه‌ریزی استانی و شهرستانی برای اجرای طرح کاداستر اختصاص نیافته است.

    وی همچنین از آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برای آزادسازی جرائم غیرعمد در استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان به کمک واقفان و خیران آزاد شده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *