×
×

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش اسفراین
عدم دسترسی مدارس۱۵منطقه عشایری اسفراین به اینترنت

  • کد نوشته: 19786
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین علی رحیمی اظهار داشت: کار آموزش دانش آموزان ابتدایی در مدارس عشایری این مناطق به دلیل نبود دسترسی به اینترنت، به صورت حضوری برگزار می شود.
    عدم دسترسی مدارس۱۵منطقه عشایری اسفراین به اینترنت
  • تبلیغ هدفمند

    بجنورد _ بازار کسب کار آنلاین – معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش اسفراین گفت: دانش‌آموزان مدارس ۱۵ منطقه عشایری این شهرستان همچنان به اینترنت و شبکه شاد دسترسی ندارند.

    عدم دسترسی مدارس۱۵منطقه عشایری اسفراین به اینترنت

    به گزارش بازار کسب کار انلاین علی رحیمی اظهار داشت: کار آموزش دانش آموزان ابتدایی در مدارس عشایری این مناطق به دلیل نبود دسترسی به اینترنت، به صورت حضوری برگزار می شود.

    وی افزود: دسترسی به اینترنت در  مدارس روستایی بخش مرکزی اسفراین مهیا است اما ناتوانی مالی والدین در تامین گوشی هوشمند، دسترسی دانش آموزان این مناطق به آموزش مجازی و شبکه  اجتماعی شاد را مشکل کرده است.
    رحیمی گفت: از ۱۱ هزار و ۸۱۴ دانش آموز دوره ابتدایی (اول تا ششم) شهر و بخش مرکزی اسفراین ۹ هزار و ۵۸۲ دانش آموز به شبکه شاد دسترسی دارند و ۲ هزار و ۲۳۲ دانش آموز دیگر به دلیل دسترسی نداشتن بهاین شبکه از طریق اطلاع رسانی با فلش، سی دی آموزشی و درسنامه آموزش می بینند.

    وی با اشاره به میانگین ۹۶ درصدی حضور دانش آموزان ابتدایی شهر اسفراین در سامانه شاد افزود: بیشترین مشکل در جذب دانش در مناطق حاشیه شهر است که با وجود پیگیری های زیاد به دلیل مقاومت و ممانعت خانواده ها و ترس از شرایط کرونا، توفیقی در جذب این دانش آموزان برای تحصیل نداشته ایم.  
    ۵۹ دانش آموز ابتدایی اسفراین از تحصیل بازماندند
    معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش اسفراین با اشاره به مشکلات شیوع کرونا برای تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: براساس آمار اعلامی، امسال ۵۹ دانش آموز دوره ابتدایی اسفراین از تحصیل بازمانده اند که پیگیری های انجام شده مشخص کرد ۳۲ نفر از این افراد مهاجرت کرده و یا آموزش ناپذیرند.
    رحیمی گفت: ۲۷ دانش آموز اسفراینی نیز شناسایی شده اند که در دوره آموزش ابتدایی به علت شیوع کرونا و ممانعت والدین، از تحصیل بازمانده اند و تلاش برای بازگردان آنها به تحصیل تا کنون نتیجه نداده است.
    شهرستان اسفراین دارای ۲ مدیریت آموزش و پرورش شامل شهر اسفراین و بخش مرکزی و شهر صفی آباد و بخش بام صفی آباد است.
    ۲۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در اسفراین تحصیل می کنند که بیش از نیمی از آنان در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.
    شهرستان ۱۲۰ هزار در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *