×
×

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
ساماندهی۸۰درصدگلزارشهدادرکشور

  • کد نوشته: 20296
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سعید اوحدی روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت گلزار شهدا که قطعه ای از بهشت هستند باید مناسب‌سازی شوند.
    ساماندهی۸۰درصدگلزارشهدادرکشور
  • تبلیغ هدفمند

    معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون ۸۰ درصد از گلزار شهدا در استان‌ها ساماندهی شده است که ۲۰ درصد دیگر هم باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گیرد.

    ساماندهی۸۰درصدگلزارشهدادرکشور

    ساماندهی۸۰درصدگلزارشهدادرکشور
    ساماندهی۸۰درصدگلزارشهدادرکشور

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سعید اوحدی روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت گلزار شهدا که قطعه ای از بهشت هستند باید مناسب‌سازی شوند.

    وی افزود: زمانی که مادر، همسر و فرزندان شهدا در گلزار شهداها حضور پیدا می کنند باید احساس خوبی داشته باشند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش بر ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: در بند (ج) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه بر اشتغال ایثارگران تاکید و دولت مکلف و موظف شده است تا پایان این برنامه زمینه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان را در ادارات دولتی فراهم آورد.

    اوحدی اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای این گروه تا پایان سال ۹۹ تاکید شده است و به همین منظور باید تمامی فرزندان شهدا استخدام شوند.

    وی افزود: رییس جمهوری دستور داده است تا فرزندان شهدا در  آزمون استخدامی که پیش از پایان امسال برگزار می شود در اولویت باشند.

    وی گفت: همچنین تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری در مجلس در حال بررسی است.

    معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنانش هدف از سفر به استان خراسان شمالی را امضای تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه در سه حوزه مسکن، اشتغال و ساماندهی گلزار شهدا است.

    اوحدی افزود: در این تفاهم نامه تامین مسکن برای هزار و ۸۰۰ نفر از ایثارگران استان و ایجاد اشتغال برای هزار نفر  هدفگذاری شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *