×
×

دبیر اتحادیه املاک گرگان :
مشاورخوب،وکیل خوب است

  • کد نوشته: 2537
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۱
  • ۰
  • خریداران حتماً قبل از خرید و معامله ملک بررسی دقیقی از فروشنده؛ نحوه ساخت؛ معایب و مزایای آن داشته باشند و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنند.
    مشاورخوب،وکیل خوب است
  • تبلیغ هدفمند

    محمد علی گرزین دبیر اتحادیه املاک گرگان در گفتگو با تحریریه بازار کسب و کارگفت: وضعیت اقتصادی مردم برای تهیه مسکن در گرگان مناسب نمیباشد اکثر افرادی که اقدام به خرید ملک در مناطق خوب گرگان می کنند جزو افراد مرفع اجتماع محسوب میشوند، چرا که در مناطق پایین شهر مردم تمکن مالی خوبی ندارند و به دلیل وجود نوسان شرایط خرید خانه برای آنان سخت میباشد و معاملات خوبی در این زمینه انجام نم یشود.

    وی ادامه داد: با وجود قیمت بالای زمین های مسکونی اکثر ساخت و سازها بصورت مشارکتی میباشد، این امر باعث شد که در سال قبل ۳۲ درصد و سال جاری نیز ۴۵ درصد ساختمان سازی ها صورت گیرد، و در پاسخ به این سوال که شرایط خرید و فروش مسکن در حاضر چگونه است گفت: در حال حاضر ساختمان های نوساز در مرحله خاک به فروش می رسد و خریداران خوبی دارد، افراد طبقه دوم اجتماع خانه های چند سال ساخت را میخرند- اما متاسفانه افراد طبقه سوم به دلیل گرانی ملک توانایی خرید را ندارند.

    مشاوره خوب،وکیل خوب است
    مشاوره خوب،وکیل خوب است


    محمد علی گرزین در ادامه افزود: افزایش قیمت مسکن بطور منطقی بوده و برای عموم مردم جا افتاده است، به طبع گرانی های موجود جامعه منجر به افزایش قیمت مسکن شده است، که مسئله نتیجه عدم نظارت بر قیمت های خرید و فروش مسکن می باشد چرا که نرخ گذاری قیمت ها را افراد فروشنده و مالکین انجام می دهند و اتحادیه املاک و بنگاه داران هیچ گونه دخل و تصرفی در نرخ گذاری ندارند.

    دبیر اتحادیه املاک گرگان تاکید کرد: خریداران حتماً قبل از خرید و معامله ملک بررسی دقیقی از فروشنده؛ نحوه ساخت؛ معایب و مزایای آن داشته باشند و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنند.
    وی خاطر نشان کرد همانطوری که مردم برای شکایت حقوقی وکیل خبره را انتخاب می کنند می توانند با مراجعه به اتحادیه املاک بطور رایگان از تجربیات کارشناسان تحصیلکرده و مجرب بهره مند شوند و اطلاعات لازم را کسب نمایند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود چرا که در اتحادیه املاک ۱۵ کارشناس مجرب تحصیلکرده در زمینه رشته حقوق در حال فعالیت هستند.

    وی در ادامه گفت : در حال حاضر اتحادیه املاک گرگان دارای حدود ۹۰۰ عضو می باشد، که در ۲۷ بهمن انتخابات اتحادیه را در پیش رو داریم که ۱۷ عضو کاندیدا هئیت مدیره و بازرسی شدند که از ۱۴ نفر ۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل انتخاب میشوند و برای بازرسی از بین ۳ عضو ۱ نفر انتخاب میشود امیدوارم که با مشارکت خوب اعضاء اتحادیه انتخابات خوبی رقم بخورد.

    گرزین در پایان گفت: از کلیه همکاران خود در اتحادیه می خواهم علاوه بر شرکت در انتخابات اتحادیه که می تواند آینده شان را رقم بزند با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که آینده شهر،استان و کشور را رقم می زد با تمام وجود شرکت کرده تا مشتی بر دهان یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا و امام خمینی (ره) است باشد .

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *