×
×

وضعیت سفید کرونا درشهرستان‌های گلستان

  • کد نوشته: 2754
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۵
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اسامی شهرستان‌های وضعیت سفید این استان برای بیماری کرونا بر استمرار اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت جدی تاکید کرد.
    وضعیت سفید کرونا درشهرستان‌های گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اسامی شهرستان‌های وضعیت سفید این استان برای بیماری کرونا بر استمرار اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت جدی تاکید کرد.

    عبدالرضا فاضل اظهار داشت: وضعیت شهرستان‌های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان برای کرونا سفید است و اماکن مذهبی و مساجد این شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می‌شود.

    وی بیان کرد: اعلام وضعیت سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان ها افزایش می‌یابد.

    فاضل ادامه داد: در گلستان شهری با وضعیت قرمز نداریم و بندرگز که تا سه روز پیش قرمز بود با مطلوب شدن شرایط به وضعیت زرد تبدیل شد.

    وی بیان داشت: مناطق سفید، زرد و قرمز بر مبنای میزان بستری‌ها یا تعداد فوت‌شدگان هر منطقه تعیین می‌شود.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: مناطق سفید، شهرستان‌هایی هستند که در ۱۴ روز گذشته کمتر از یک مورد بستری روزانه کرونایی داشتند و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان ها، کمتر از یک نفر به کرونا مبتلا شدند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *