×
×

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
چهارهزارمیلیارد ریال به روستاییان پرداخت شد

  • کد نوشته: 4608
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • ۰
  • معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سهم استان از تسهیلات روستایی و عشایری، پرداخت سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال وام ارزان قیمت با نرخ چهار و ۶ درصد به متقاضیان بود که تاکنون بیش از چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
    چهارهزارمیلیارد ریال به روستاییان پرداخت شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سهم استان از تسهیلات روستایی و عشایری، پرداخت سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال وام ارزان قیمت با نرخ چهار و ۶ درصد به متقاضیان بود که تاکنون بیش از چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

    محمد اربابی روز سه شنبه اظهار داشت:  پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در استان، ۱۳ درصد بیش از تعهد بوده و در این زمینه استان، رتبه نخست را در میان استان‌های کشور دارد.

    وی خاطرنشان کرد:  این میزان تسهیلات به پنج هزار و ۲۵۰ طرح پرداخت شده است و مجریان طرح های روستایی و عشایری، ایجاد هشت هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی را تعهد کرده اند.

    وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده برای طرح های روستایی و عشایری در بخش کشاورزی، برای اجرای دامپروری بوده است گفت: اکنون اشتغال در بخش دامداری استان، به حالت اشباع رسیده است از این رو، از اواخر سال ۹۷، پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی وعشایری به رسته دام متوقف شده است.

    چهارهزارمیلیارد ریال به روستاییان پرداخت شد
    چهارهزارمیلیارد ریال به روستاییان پرداخت شد

    اربابی با اشاره به اینکه ارزان بودن تسهیلات روستایی و عشایری، اقبال به دریافت این اعتبارات را افزایش داده است گفت: در نواحی صنعتی استان طرحهای زیادی در حوزه فراوری گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی ودامی وبسته بندی محصولات کشاورزی در حال اجرا است.

    معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: البته در این زمینه نیاز است تا زنجیره تولید در بخش دام، کامل شود،  در این زمینه، متقاضیانی برای دریافت تسهیلات مراجعه کرده و در زمینه ایجاد و راه اندازی واحدهای مربوط اقدام کرده اند.  

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *