×
×

رئیس سبک کاراته گوجوریو سی وای کشور:
استان گلستان در ورزش کاراته از سطح بالای برخوردار است

  • کد نوشته: 524
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۸
  • ۰
  • اسفندیاری در حاشیه استاژ ملی که در استان گلستان برگزار شده بود، این دوره از مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: امروز روز خوبی بود و نمایندگان استانی و نمایندگان ارشد آنهای که حضور داشتند خوب بودند و از لحاظ فنی تکنیک های خوبی را تمرین کردیم.
    استان گلستان در ورزش کاراته از سطح بالای برخوردار است
  • تبلیغ هدفمند

    هنگامه خاندورزی خبرنگار هفته نامه بازار کسب و کار، رئیس سبک کاراته گوجوریو سی وای کشور گفت: استان گلستان ورزشکاران مستدعی در حوزه کاراته دارد و در رده استان هایی می باشد که سطح بالایی در این زمینه دارند .

    اسفندیاری در حاشیه استاژ ملی که در استان گلستان برگزار شده بود، این دوره از مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: امروز روز خوبی بود و نمایندگان استانی و نمایندگان ارشد آنهای که حضور داشتند خوب بودند و از لحاظ فنی تکنیک های خوبی را تمرین کردیم.

    وی  افزود: برگزاری این دوره همایش از سطح ملی خوبی برخوردار بوده است و ورزشکاران ملی پوشانی مانند صادق سنچولی که یکی از قهرمانان کشوری است و اخیر نیز در سطح کشور مقام کسب کرده است حضور داشت.

    اسفندیاری با بیان اینکه گلستان از سطح بالای در ورزش کاراته برخوردار است، یادآور شد: ورزشکاران و قهرمانان مستدعی در این حوزه حضور دارند که می توان از صادق سنچولی و همچنین برادرش ایمان سنچولی، جبله مسئول هئیت کاراته استان که از مقام آوران این حوزه است نام برد و علاوه براین افراد می توان به محسن اشرافی ، مهران قربانعلی پور و دیگر ورزشکاران این حوزه اشاره کرد که در سطح ملی و قهرمانی کشور افتخار آفرینی می کنند.


    قهرمان بودن سخت است اما قهرمانی را نگاه داشتن سخت تر

    وی با بیان اینکه در نظر داریم در سطح مسابقات مختلف مخصوصا مسابقات جهانی و المپیک افتخار آفرینی داشته باشیم، اظهار کرد: قهرمان بودن سخت است، اما قهرمانی را نگاه داشتن سخت تر است مخصوصا در سطح ورزش کاراته که همه کشورها برای بدست آوردن سهمیه المپیک سرمایه گذاری زیادی می کنند.

    رئیس سبک کاراته گوجوریو سی وای کشور از مسئولان خواست که نگاه ویژه به این ورزش داشته باشند و تصریح کرد: متاسفانه در کشور آنچنان که باید در زمینه اینگونه ورزش ها سرمایه گذاری نمی شود و نگاه مسئولان بیشتر به سمت فوتبال است در حالی که باید ببینیم آیا واقعا ما در زمینه فوتبال توانسته ایم به مقام های جهانی و یا آسیایی دست یابیم، اگر نصف هزینه ای که برای فوتبال می شود در زمینه ورزش های دیگر شود ما شاهد کسب مقام های جهانی و افتخار آفرینی های بسیاری در سطح المپیک برای کشور مان خواهیم بود.

    اسفندیاری خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار داریم توجه بیشتر به ورزش که باعث سلامت و بالندگی جامعه می شود داشته باشد و با سرمایه گذاری در این زمینه چه در سطح ورزش های عمومی و چه ورزش های قهرمانی کمک می کند که جامعه شادابی و شور و نشاط خوبی بهره مند شود. 

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *