×
×

مدیرکل استاندارد گلستان
بازارگلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی قرق می شوند

  • کد نوشته: 5274
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • ۰
  • مدیرکل استاندارد گلستان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ گلستان از اجرای نظارت های شدید بر بازارهای گلستان برای شناسایی لامپ های غیر استاندارد خبر داد.
    بازارگلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی قرق می شوند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل استاندارد گلستان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ گلستان از اجرای نظارت های شدید بر بازارهای گلستان برای شناسایی لامپ های غیر استاندارد خبر داد.

    محمود فرمانی گفت: صحبت کردن از جهش تولید، بدون حمایت کافی از تولیدکنندگان کالاهای استاندارد و با کیفیت، به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

    وی اجرای تفاهم نامه همکاری با انجمن تولیدکنندگان لامپ کشور و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان را ابزار و مقدمه ای برای اجرای این هدف دانست و گفت: پس از امضای تفاهم نامه به مدت یک هفته، اطلاع رسانی و آموزش های لازم صورت می گیرد و در هفته دوم پس از امضای تفاهم نامه، طی گشت های مشترک با حضور نمایندگان استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ به بازارهای گلستان مراجعه خواهیم کرد تا تولیدات غیر استاندارد و بی کیفیت این صنعت را شناسایی کنیم.

    بازارگلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی قرق می شوند
    بازارگلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی قرق می شوند

    دبیر شورای استاندارد گلستان تصریح کرد برای حمایت از حقوق مصرف کننده و البته تولیدکنندگانی که قائل به استاندارد و حقوق مردم هستند، با کالاها و تولیدکنندگان شناسایی شده برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

    در حال حاضر ۲ واحد تولیدی لامپ در استان گلستان وجود دارد که هر دو دارای استاندارد هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *